Autor Wątek: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D  (Przeczytany 3578 razy)

wojtasktm

  • Gość
ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« dnia: Maj 05, 2012, 13:16:21 pm »
WITAM CZY ŚWIECE MOGĄ MIEĆ COŚ WSPÓLNEGO Z ZA WYSOKIMI OBROTAMI W STYPE 3.0 V6 2000 ROK ? SAMOCHÓD TRZYMA CAŁY CZAS WYSOKIE OBROTY I SAM PRZYSPIESZA PODCZAS JAZDY ...
 :-kogutki

maras

  • Gość
Odp: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 05, 2012, 16:58:18 pm »
Sprawdż wężyki od podciśnienia, może któryś się wychaczył lub pękł.
Nie mam doświadczenia z S-type ale objawy są podobne.

cziff

  • Gość
Odp: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 05, 2012, 17:02:54 pm »
Napewno to nie świece. Podłącz najlepiej to auto pod komputer i odczytaj błędy, po co szukać po omacku.

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 05, 2012, 17:48:04 pm »
Odczyt błędów to owszem jeśli pali się kontrolka. Na pewno masz nieszczelny układ dolotowy. Wymieniałeś może świece ostatnio?? Jeśli tak to i odsuwałeś kolektor to możliwe że wypadła któraś z uszczelek i teraz łapie tamtędy fałszywe powietrze.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

Borys X-Type

  • Gość
Odp: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 05, 2012, 18:05:02 pm »
Nie każdy błąd powoduje zapalenie się kontrolki silnika. Odczyt błędów to podstawa.

wojtasktm

  • Gość
Odp: ŚWIECE A PROBLEM Z OBROTAMY . POMOCY :D
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 05, 2012, 18:53:55 pm »
Pod tym tematem jest cała sytuacja z moim samochodem ".PROBLEM Z STYPE 3.0 1999 PROSZĘ O POMOC PROBLEM Z OBROTAMI "
 
Problem w tym ze nawet po wymianie wariatora nie puka juz nic w silniku ale ciagle te obroty wysokie.