Autor Wątek: Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta  (Przeczytany 3247 razy)

sewerynsfoto

  • Gość
Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta
« dnia: Maj 02, 2012, 00:16:15 am »
Witam
Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta, odpowiada za temperaturę wewnątrz i dawkuje porcję chłodnego powietrza.
Odkryłem go ponieważ co bym nie ustawiał to z nadmuchów leciało mi tylko gorące powietrze.
Czujnik ten mieści się w górnej części konsoli (półce pod przednią szybą) tuż nad schowkiem pasażera (parapecik)
Czujnik mieści się w rurce z której wylatuje powietrze pobierane chyba z kabiny i w zależności od temperatury, przez owy czujnik przechodzi prąd mniejszy lub większy(im wyższa temperatura tym większy prąd przechodzi i więcej daje chłodnego powietrza lub też przymyka nagrzewnice)
Doszedłem do tego rozbierając całą konsole  :)
I problem mam z tym czujnikiem, a jest to mała niebieska kuleczka(rezystor czy coś takiego, nie znam się na tym) która pękła na pół, nie przewodzi prądu i chłodnego powietrza nie będzie :(
Potrzebuje waszej pomocy ,gdzie takie coś znaleźć? czym to zastąpić? jaką to ma rezystancję? co z tym fantem zrobić?  :-help

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2012, 15:16:12 pm »
hej, niestety nie wiem czym mozesz tego czujnika zastapic, ale czujnik (jezeli o tym samym mowimy, ale jest tylko
jeden czujnik wewnetrzny) ma numer CAC8364 i kosztuje... 150 funtow (plus vat) >:(


o tym mowimy?

lysyyy

  • Gość
Odp: Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 02, 2012, 21:38:22 pm »
Zapewne jest to rezystancyjny czujnik temperatury. Podjedź do dobrego elektronika to Ci na pewno coś dobierze.

sewerynsfoto

  • Gość
Odp: Czujnik automatycznej klimy,nadmuchów,wewnątrz auta
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 02, 2012, 23:04:58 pm »