Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Centralny nawiew

(1/2) > >>

vickers:
Witam
Z centralnego nawiewu wieje zbyt słabo, prawie całe powietrze jest skierowane na szyby. Po rozbebeszeniu środka okazało się że biała trzy pinowa wtyczka od przełącznika w kratce centralnego nawiewu sobie wisi i nigdzie nie mogę znaleźć do niej gniazda   http://dl.dropbox.com/u/61744671/wtyczka.jpg    poza tym jeszcze są prowizorycznie pozatykane wkrętami dwa podciśnienia z białą wtyczką też nie mam pojęcia gdzie to podłączyć  i od czego to może być   http://dl.dropbox.com/u/61744671/podci%C5%9Bnienia.jpg    , na rozdzielaczu z elektrozaworami pneumatycznymi brakuje jednego przewodu podciśnieniowego  http://dl.dropbox.com/u/61744671/brakuj%C4%85ce%20podci%C5%9Bnienie.jpg   -(może to właśnie do sterowania klapką która odpowiada za prowadzenie powietrza na środek samochodu). Proszę o pomoc może ktoś już przerabiał temat słabego nawiewu. Dodam że kota mam dopiero od tygodnia i jest to już k....kolejna w nim przykra niespodzianka.

tomek1212:
Wydaje mi się, że masz coś namieszane z tym nawiewem. Kratka środkowa z przełącznikiem ciepłe-zimne pochodzi od nowszego modelu x300 (klimatyzacja automatyczna). Natomiast w XJ40 to pokrętło powinno znajdować się na głównym panelu sterowania nawiewem.
Dobrze byłoby jakbyś wrzucił zdjęcie tego panelu.

vickers:
Dorzucam  foto http://dl.dropbox.com/u/61744671/radio.jpg
 I jeszcze jedno pytanie czy to na zdjęciu  http://dl.dropbox.com/u/61744671/kickdown.jpg    to jest mój kickdown tu chyba raczej nie ma przełącznika jak to u mnie jest rozwiązane czy mam mechaniczny czy elektroniczny (xj40 92 rok).  http://dl.dropbox.com/u/61744671/automatyczna.jpg

romek:
Włącznik Kick-down w późniejszych modelach jest przy przepustnicy (od VIN 594575).

A co do nawiewu sprawdź czy silniczki/klapy sterujące nawiewu działają.

tomek1212:
No właśnie po 92r była zmiana i zamiast skrzyni 4HP22 (z mechanicznym kick-downem) zaczęto montować 4HP24 z elektronicznym kick-downem, oraz trybem SPORT. U Ciebie z tego co widzę jest właśnie ta nowsza.
Nawiew też masz poliftowy. Ja u siebie rozbierałem wszystko przy okazji wymiany nagrzewnicy, ale ja mam starą wersję, i jest to inaczej rozwiązane, więc niestety Ci nie pomogę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej