Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Centralny nawiew
vickers:
Witam
Z centralnego nawiewu wieje zbyt słabo, prawie całe powietrze jest skierowane na szyby. Po rozbebeszeniu środka okazało się że biała trzy pinowa wtyczka od przełącznika w kratce centralnego nawiewu sobie wisi i nigdzie nie mogę znaleźć do niej gniazda http://dl.dropbox.com/u/61744671/wtyczka.jpg poza tym jeszcze są prowizorycznie pozatykane wkrętami dwa podciśnienia z białą wtyczką też nie mam pojęcia gdzie to podłączyć i od czego to może być http://dl.dropbox.com/u/61744671/podci%C5%9Bnienia.jpg , na rozdzielaczu z elektrozaworami pneumatycznymi brakuje jednego przewodu podciśnieniowego http://dl.dropbox.com/u/61744671/brakuj%C4%85ce%20podci%C5%9Bnienie.jpg -(może to właśnie do sterowania klapką która odpowiada za prowadzenie powietrza na środek samochodu). Proszę o pomoc może ktoś już przerabiał temat słabego nawiewu. Dodam że kota mam dopiero od tygodnia i jest to już k....kolejna w nim przykra niespodzianka.
tomek1212:
Wydaje mi się, że masz coś namieszane z tym nawiewem. Kratka środkowa z przełącznikiem ciepłe-zimne pochodzi od nowszego modelu x300 (klimatyzacja automatyczna). Natomiast w XJ40 to pokrętło powinno znajdować się na głównym panelu sterowania nawiewem.
Dobrze byłoby jakbyś wrzucił zdjęcie tego panelu.
vickers:
Dorzucam foto http://dl.dropbox.com/u/61744671/radio.jpg
I jeszcze jedno pytanie czy to na zdjęciu http://dl.dropbox.com/u/61744671/kickdown.jpg to jest mój kickdown tu chyba raczej nie ma przełącznika jak to u mnie jest rozwiązane czy mam mechaniczny czy elektroniczny (xj40 92 rok). http://dl.dropbox.com/u/61744671/automatyczna.jpg
romek:
Włącznik Kick-down w późniejszych modelach jest przy przepustnicy (od VIN 594575).
A co do nawiewu sprawdź czy silniczki/klapy sterujące nawiewu działają.
tomek1212:
No właśnie po 92r była zmiana i zamiast skrzyni 4HP22 (z mechanicznym kick-downem) zaczęto montować 4HP24 z elektronicznym kick-downem, oraz trybem SPORT. U Ciebie z tego co widzę jest właśnie ta nowsza.
Nawiew też masz poliftowy. Ja u siebie rozbierałem wszystko przy okazji wymiany nagrzewnicy, ale ja mam starą wersję, i jest to inaczej rozwiązane, więc niestety Ci nie pomogę.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej