I Jak..... bo widze ze cisza w temacie ...odpalił....Miałem podobne przeboje z alarmem i otwieraniem auta raz krecil czasem wcale ,pompa paliwa milczala...Ale calym powodem zamieszania byla akuart u mnie uszkodzona petla immobilajzera ..znajdujaca sie na stacyjce...zreszta zerknij na mój wątek,tam poruszalem ten temat ..zreszta jeszcze musze wrzucic kilka fotek....
Jezeli po otworzeniu samochodu zwyklym kluczykiem..(.zapomnij o pilocie jakby nie istnial.)...otwieraj i zamykaj z kluczyka ...!instrukcja jak zrobilem u siebie
otworz auto z kluczyka i wsiadz do srodka ...wloz kluczyk do stacyjki ale nie przekrecaj ...nad radiem powinna mrugać /pulsowac czerwona dioda na przycisku zamykania auta od srodka (drzwi z kluczem)immo uzbrojone/aktywne
*wlacz zaplon ..zapalaja sie wszystkie kontrolki na liczniku (automatycznie ta na przycisku zamkniecia od srodka auta gasnie)
zostaja tylko te na desce po czym po kilku sekundach gasnie wiekszosc z nich poza ...i tu Uwaga lewy dolny rog licznika kontrolka [check engin] powinna sie swiecic do momentu proby zakrecenia rozrusznikiem ,jezeli ona gasnie wczesniej a pozostaje tylko kontrolka akumulatora /cisnienia oleju itd...to immobilajzer jest nadal uzbrojony...i nie zakrecisz ani rozrusznikiem ani nie uslyszysz dzwieku pompy paliwa....przyczyn moze byc naprawde wiele (od uszkodzonego kluczyka /kompa /czy petli immo,az po mechanizm zmiany biegow a konkretnie elektromagnes pozycji,, P''.....jezeli masz 2 kluczyki sprubuj te czynnosc z drugim kluczykiem ....ale zamykaj i otwieraj auto po zmianie klucza ...po to by ewent immo wylapalo transporden w kluczyku...
U minie okazal sie byc wadliwa petla immobilajzera i kontrolka chceck engin gasla przed wczesnie bo poprostu immo nie czytalo kluczyka /nie rozpoznawalo go i byl jednoznacznie uzbrojony....petla ta znajduje sie na stacyjce taka plastykowa obramowka stacyjki trzeba sciagnac oslone stacyjkitu gdzie dzwignie od kierunkowskazow i wycieraczek..po czym masz to jak na dloni ...petla podwaza sie cieniutkim srubokrecikiem ewent nozykiem, ta plastykowa obramowka ma cieniutki przewod ok 4/5cm dlugosci zakonczony mala wtyczka bodajze zielona ...jezeli masz z jakiegos innego jaga /daimlera nie wazne rocznik ani model silnika(3.2/4,0) aby byl Xj....i mozliwosc załozenia to sprawdz ....nie trzeba nic kodowac ani programowac ,,,dziala jak normalny odbiornik eletryczny moge porownac do smiesznej zarowki albo dziala albo nie ...i po podmiance czy ewent usuniciu innej usterki kontrolka chceck engin ma sie swiecic po przekreceniu zaplonu do momentu rozruchu ...w razie czego pisz ......a sorki za byki (dysleksja) ale wciaz nad tym pracuje...pozdrawiam