Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Kompresor do XJR-a z 1992...?

<< < (5/6) > >>

Yoohas:
Koszt montażu dwóch turbosprężarek do silnika AJ6 szacuję wstępnie na ok. 20 tys. zł. Do tego trzeba doliczyć ewentualne problemy ze strojeniem, które mogą potrwać miesiąc :)

Powoli planuję się zabrać do takiej przeróbki ale na razie zbieram literaturę.

Nie dramatyzowałbym. Instalacja turbo w Jagu wygląda tak samo jak w każdym innym aucie.

Inny dolot, inny kolektor wydechowy.
Oczywiście strojenie kompa.
DO tego dobrze by było dać nową pompę paliwa i wtryski.
Trzeba też dorobić downpipe i jakoś zaprojektować obieg oleju i płynu chłodzącego uwzględniający turbo.
Kupić BOV
Kupić wskaźnik doładowania
Kupić sobie silikonowe przewody podciśnieniowe.

Jak na razie od strony mechanicznej nie widzę przeszkód. Martwi mnie tylko oprogramowanie.....

tomz:
yoohas ja z całego serca życzę powodzenia, trzymam kciuki i jestem ciekawy wyniku  ;D
ale......
.....nadal uważam, że to nie lada wyzwanie

popisać to sobie możemy, a jak to będzie działało to nie wiemy  ;)

- chłodzenie silnika
- przeniesienie napędu
- dyfer
- zawieszenie
- hamulce
- uklad wydechowy

to tylko część rzeczy do modyfikacji......

a i tak jestem pewien, że skrzynia biegów od 4.0 nie wytrzyma takich obciążeń

tomz:
radzio 1 - jeśli skrzynia od 4.0 wytrzymuje 350 KM to dlaczego w xjr i v12 są montowane inne skrzynie???  :)

tomz:
a czy w 750 jest ten sam model skrzyni co w 730?

tomz:
no nie do końca, bo odpowiada nam na pytanie dlaczego, w smarcie montują inne knstrukcje skrzyń automatycznych niż w ferrari  ;D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej