Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Kompresor do XJR-a z 1992...?

<< < (3/6) > >>

tomz:
radzio1 może uda nam się w końcu przekonać Mini Jaga, żeby dał sobie spokój  ;D

masz dosyć rzadki i ciekawy egzemplarz, lepiej skupić się na odświerzeniu auta lub na doprowadzeniu go stanu kolekcjonerskiego
nie zapomnij, że widziałem go na parkingu wola park  ;) ładnie pracuje i tylko brakuje mu trochę świerzości
mało Ci mocy?
i tak masz więcej niż inni w 40  ;)

po Twoim "tuningu" auto straci swoją wartość

tomz:
to spotkajcie się z Mini Jagiem - to całkiem miły gość  :)
ja też mogę wpaść..........  ;D

Mini_Jag:
Co do spotkania to  :-za night crusing + racing :)

Miły? Ja? gdzie tam... :-hehe

Mój póki co jest strasznie zduszony i jakoś takoś nie chce "jechać"...przynajmniej mam takie wrażenie :(

Co do wartości to jest kwestia sporna,jak wiadomo z moim są jazdy więc i tak wartość ma zaniżoną...dlatego ciągle waham się między robieniem oryginału a "po swojemu"...(oczywiście, żaden wiejski tjuning nie wchodzi w grę!!)

Mini_Jag:
tak tak... to mam na myśli :) i przy okazji zwiększyć performance :)

Yoohas:
Eeeee tam. XJR w budzie xj 40 to rarytas.

Jak miałbym się bawić w moc to próbowałbym coś na wzór Chasseur-a. Z tego co już o nim wiem to ma 2 sprężarki Garett t25. I sprawa jest tak samo skomplikowana jak przy okazji swapa silnika. Tylko, że z 2 sprężarkami to już możesz trochę komputerem podziałać.

Garett t25 to rewelacyjna sprężarka. Jak ktoś jeździ Saabami to wie o co chodzi :) A 2 takie można za niewielkie pieniądze kupić.

Pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej