Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Kompresor do XJR-a z 1992...?
tomz:
radzio1 może uda nam się w końcu przekonać Mini Jaga, żeby dał sobie spokój ;D
masz dosyć rzadki i ciekawy egzemplarz, lepiej skupić się na odświerzeniu auta lub na doprowadzeniu go stanu kolekcjonerskiego
nie zapomnij, że widziałem go na parkingu wola park ;) ładnie pracuje i tylko brakuje mu trochę świerzości
mało Ci mocy?
i tak masz więcej niż inni w 40 ;)
po Twoim "tuningu" auto straci swoją wartość
tomz:
to spotkajcie się z Mini Jagiem - to całkiem miły gość :)
ja też mogę wpaść.......... ;D
Mini_Jag:
Co do spotkania to :-za night crusing + racing :)
Miły? Ja? gdzie tam... :-hehe
Mój póki co jest strasznie zduszony i jakoś takoś nie chce "jechać"...przynajmniej mam takie wrażenie :(
Co do wartości to jest kwestia sporna,jak wiadomo z moim są jazdy więc i tak wartość ma zaniżoną...dlatego ciągle waham się między robieniem oryginału a "po swojemu"...(oczywiście, żaden wiejski tjuning nie wchodzi w grę!!)
Mini_Jag:
tak tak... to mam na myśli :) i przy okazji zwiększyć performance :)
Yoohas:
Eeeee tam. XJR w budzie xj 40 to rarytas.
Jak miałbym się bawić w moc to próbowałbym coś na wzór Chasseur-a. Z tego co już o nim wiem to ma 2 sprężarki Garett t25. I sprawa jest tak samo skomplikowana jak przy okazji swapa silnika. Tylko, że z 2 sprężarkami to już możesz trochę komputerem podziałać.
Garett t25 to rewelacyjna sprężarka. Jak ktoś jeździ Saabami to wie o co chodzi :) A 2 takie można za niewielkie pieniądze kupić.
Pozdrawiam.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej