Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Pomocy!!! Proszę niech ktoś sprawdzi u siebie w Jagu.......
champagne:
Mam nastepujący problem, wymieniałem świece, kable zapłonowe, kopułkę i palec rozdzielacza, w swoim Jagu XJ6. Kable zapłonowe połączyłem ze świecami według kolejności pokazanej w książce serwisowej JAGUAR/DAIMLER 6-cyl XJ-type, popularnie zwaną serwisówką Haynes'a strona 71. Wtedy silnik nie chciał zapalić, sprawdziłem podłączenia na starej kopułce i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że jest inna kolejność połączenia niż pokazana w książce, gdy przemieniłem kable po staremu silnik zagadał, ale jest to niezgodne ze schematem.
W związku z tym mam prośbę do Kolegów z Forum, którzy są posiadaczami XJ-ów z silnikami 6 cylindrowymi o to żeby sprawdzili jaka u nich jest kolejność połączeń kabli zapłonowych z kolejnymi świecami. Będę wdzięczny jeśli ktoś pofatyguje się i zajrzy pod maskę swojego Jaga i opisze kolejność połączeń.
Dziękuję i pozdrawiam.
qbaty:
moja seria III (XJ6, 4,2L, 1984) chodzi 1-5-3-6-2-4, w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, a cylindry liczone od tyłu (od kabiny).
qbaty:
Tego Ci nie powiem, bo większości napraw nie wykonuję samodzielnie - wolę to zostawić ludziom, którzy robią to na codzień ;)
qbaty:
Na tej stronie możesz zobaczyć jak wygląda aparat do serii III (co prawda V12, ale technologia jest pewnie ta sama): http://www.jdht.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10051&storeId=10051&categoryId=22579&langId=-1&parent_category_rn=22578&top_category=22578
Może to Ci pomoże :)
Nemys:
U mnie mam tak jak w książce przykazano.
Wyjmowałem aparat zapłonowy, i jest tylko jedna możliwość żeby go włożyć. Są na nim wypustki i wskakuje w tylko w jedną pozycję. Chyba, że ktoś przed tobą coś szlifował te wypustki . To wtedy może być odwrócony o 180stopni.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej