Ja nie zamierzam z Tobą dyskutować na ten temat, widocznie nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi, a jesteś strasznie przewrażliwony na temat lpg, zwróciłem tylko uwagę na Twoją wypowiedź która obraża ludzi, którzy są przeciwni, jestem zwolennikiem benzyny, Ty preferujesz gaz ja benzyne proste i logiczne moim zdaniem, to co wiem na ten temat to tempteratura spalania gazu jest wyższa przez co "dostają" sondy i katalizatory, nie wgłębiam się w te szczegóły, a żeby się wgłębić nie mam czasu. Moja dziedzina jest całkiem inna, nie znam się aż tak bardzo na mechanice, a traktuje to jako hobby, poprostu jestem przeciwny, ale nie krytykuje osób, które mają lpg, bo zwyczajnie mnie to nie obchodzi, każdy z Was ma swoje auto i niech robi z nim co chce. Przez swoją wypowiedź, chciałem zwrócić uwagę na pewien mały szczegół, a jest nim kultura wobec innych forumowiczów i użytkowników aut. To tyle i nie zamierzam rozwijać wyższości benzyny nad gazem
Hmmm
Ciekawe... Nie chcialem tu nikogo obrazic i ranic swoim : "kopa pod pach tym komu gaz sie nie podoba... " , ale jednak tak stalo sie. Sorry!
Chcialem tylko pokazac ze nawet firmy tuningowe (Bardzo powaznE) tez mysla o LPG jak o paliwe jak najbardzej do jazdy i to oszczednej. Jak oszczednej to madrej. A modre nie jest glupie i to jest wazne.
Czytalem artykul nie dawno o rosnacej popularnosci LPG w Niemczech, mowa byla tam o tym ze coraz czescej Niemcy zamawiaja nowe auta z LPG. Ostatni rok jest rekordowy po ilosci takich zamowien + 20%.
Podsumowanie : Jak stac cie na to zeby jezdic swoim autem bez LPG , kupowac czesci zamienne renomowanych firm i wlewac do zbiornika okolo 50.000 zl. = 60.000 km. ROCZNIE to jestes z tych nie licznych szczensciarzy ktore moga wydawac na 15 letniego Jaguara 1.5 roczny zarobek sredniego Polaka.