Po 1. Skoro się o to pytasz to domyślam się, że to co masz teraz jest zagrzybiałe. Jeżeli tak jest to zdejmij dywaniki i obejrz podłogę. Lubi korodować w miejscu łączenia panela podłogowego z tunelem środkowym. Jest tam wzmocnienie zgrzane od zewnątrz. Tam pomiędzy blachy dostaje się woda i koroduje. Od środka będziesz widział dziury, parchy itp. Najlepiej pobawić się tam młotkiem, wyjdzie co i jak.
W temacie podłogówki. Robiłem u siebie wszystko praktycznie od nowa. Tu jest taki problem, że tapicerka jest wklejana. Tak jak już dostałeś linki. Będzie to dobre, jako jedna z części wygłuszenia. U mnie w miejsce tego zastosowałem włókninę o podobnej grubości (z tym, że nie była mocno prasowana, za to kupiona na metry jako bela )
Duża część powstała z wklejanej pianki pod panele podłogowe. Od razu zaznaczam, że nie supermarketowa pianka w kolorze białym. Tylko coś taka jakby gąbka, występuje w rulonach. 5mm grubości kosztowało chyba 6 albo 8 zł za metr. Ładnie się klei, dobrze wygłusza. Kleisz z tego np progi, wygłuszenie tyłu auto. Konsola środkowa itp.
Do tego zostaw fabryczne gumy. Musisz je przed montażem oczyścić ze starych wygłuszeń.
Nie wiem jak u ciebie. Ale u mnie sama wykładzina podłogowa była nie bardzo. Położyłem wykładzinę hotelową. Takie cudeńko powlekane teflonami i innymi cudami. Większość zabrudzeń schodzi odkurzaczem, a wygląd dużo lepszy niż oryginału. Warto więc się i z tym pobawić.