Mnie się podoba!
Pamiętajmy, że to nie jest odbudowany i poprawiony oryginał ale zupełnie nowy samochód, jak rozumiem. Nie wiem nawet czy ma taką samą konstrukcję nadwozia jak E-type ale w każdym razie karoseria jest zupełnie nowa i jest... takim ich spojrzeniem na klasycznego E-Type'a. Jest napewno dużo czystsza od oryginału no ale zmienili też nieco wyoblenia etc. To spowodowalo, że choć bardzo podobny (zwłaszcza dla laika) to tak naprawdę zupełnie inny.
Ja to ich spojrzenie doceniam. Im raczej chodziło o absolutną czystość karoserii, linii...
Jak zwykle, też nie wszystko mi sie tak bardzo podoba ale tak jest niemal zawsze.
Stylistykę E-Type połączyli trochę z wczesnymi Corvettami jesli chodzi o stylistyczne rozwiązanie karoserii za fotelami. Mnie się podoba!!! Szkoda, że 6 biegowej skrzynki nie dali ale czy ja wiem czy szkoda???
Jak silnik klasyczny to i skrzynka bardziej epokowa! No bo przecież oryginalna 4 byłaby już zbyt dużym poświęceniem! Do rewelacyjnych nie należała nawet w roku pojawienia się (1964)
Co do wtrysku to... chyba ma przecież katalizator nie? No to z gaźnikami byłoby ciężko. I co 3 klasyczne SU HD8 czy jakieś 3 podwójne monstra (Dellorto czy coś
). Ciężko wszystkich zadowolić.
Mnie się ta koncepcja podoba -napewno jest bardzo przemyślana.
Byłoby pewnie i fajniej gdyby wzięli oryginalnego serii 1 z po 1964 i go totalnie odbudowali i zoptymalizowali -ale tu chodzi o coś innego -ich wizję. Dobrze, że nie dali V12 bo i wtedy musieliby go bardziej na serię 3 zrobić, moim zdaniem, żeby dysonansu nie było -a zresztą, każdy ma prawo do swej wizji -odbiorcy to ocenią.