zależy w jakim stopniu chcesz przerobić auto,bo zrobić się da wszystko mając odpowiednie części, czas i wiedzę
Po pierwsze różnice:
Sam silnik w xjr ma niższy stopień sprężania (inne tłoki) oraz z tego co wiem mocniejsze korbowody, inne kolektory ssące bo ma sprężarkę napędzaną paskiem, inne katalizatory oraz środkowe wydechy.
Dalej jest zupełnie inna skrzynia biegów, znacznie większa, chyba z mercedesa.
tylny dyfer ma inne przełożenie oraz szperę. Inny komputer silnika i skrzyni, instalacja silnika oraz skrzyni, dodatkowa chłodnica płynu, pompka płynu itp., może jeszcze by się znalazły inne drobne różnice
Jeśli chcesz przerobić auto bez większych zmian to możesz pozostawić stary silnik (będzie nawet mocniejszy, ale może za długo nie wytrzymać) wydech mogą zostać, skrzynia (też raczej długo nie wytrzyma) i tylny dyfer też może zostać. Mechanicznie zamontować sprężarkę niema problemu, jednak problem będzie z instalacja elektryczna i komputerami, dalej immobilizer i tak dalej.
Osobiście nie brał bym się za taką przeróbkę bez drugiego auta xjr dawcy, a o xjr nawet anglika jest ciężko.
Chyba najlepiej było by sprzedać swoja x308 i kupić gotową wersje xjr, na pewno wyjdzie taniej i bez większych problemów.
Jeśli jednak będziesz chciał nadal przerobić zwykła x308 na xjr to mam klika potrzebnych części, ale nie wszystkie.
pozdrawiam Karol