Autor Wątek: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy  (Przeczytany 4831 razy)

pablo

  • Gość
x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« dnia: Maj 11, 2012, 19:37:38 pm »
jak w temacie ...spieniony plyn

jak myslicie uszczelka pod glowica ?

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 11, 2012, 19:46:40 pm »
A może tylko ci cię trochę przegrzał?? Zakręć korek odpal go i zobacz czy pęcznieją węże od chłodzenia. Jeśli tak to będzie to uszczelka.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 11, 2012, 20:12:27 pm »
sprzelil mi zbiorniczek wyrownawczy , aw  zbiorniku piany jak na cappuccino . nie lekka pianka a pol zbiorniczka piany , dlatego mysle ze to moze byc niestety uszczelka

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2012, 10:12:45 am »
napiszcie czy ktoś z was miał podobny przydadek zanim zaczne głowice zwalać .... :-kogutki

Offline RedOctober

  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.371
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2012, 10:17:30 am »
Wymień na początek zbiorniczek i zamontuj nowy korek wlewu. Możliwe że zatkał ci się on i od temperatury wzrosło ciśnienie które nie mogło ujść przez korek i rozsadziło ci zbiornik.
Jaguar XJS 5,3 V12 1987
Jaguar XJ6 4,0 Sport 1996
Jaguar XE-S 3,0 V6 2015.

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2012, 14:22:46 pm »
tez tak pomyslalem na pocztaku ,ale po odpaleniu silnika po chwili tworzy sie piana , wiec nowy zbiornik tez rozsadzi

FilipXJ12

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2012, 14:40:42 pm »
No wygląda na to że rąbnęła uszczelka pod głowicy. Najlepiej sprawdź kompresję.

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2012, 16:07:25 pm »
nie rozumiem tego , nie jest to moje pierwsze auto przecież ..... przebieg 120 tys , nie jest piłowane , przeglądy na czas , zagotowane też nie było, jak je kupiełm mialo zaledwie 35 tys przelatane ...

TOSIEK

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 12, 2012, 21:18:25 pm »
Auto posiada lpg?

zadek07

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 12, 2012, 21:57:10 pm »
Jesli to faktycznie uszczelka (sprawdz sprezanie) ale raczej po opisie wnioskuje ze tak. To zapraszam do nas (opolskie), robilsmy juz kilka razy uszczelke w X-type wiec wiemy o co chodzi i nie naciagmy klientow na jakies dodatkowe koszty.

Offline strawinski

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 542
  • Daimler Six
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 13, 2012, 22:08:19 pm »
jak uszczelka to w zbiorniku musiało by capić spalinami, i powinny być widoczne jakieś oczka oleju (nie zawsze).jak nie ma zapachu spalin to uszczelka jest ok.

Offline filar12

  • Forumowicz Sovereign
  • ****
  • Wiadomości: 887
  • http://lpg-lodz.pl/
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 14, 2012, 00:07:22 am »
Krótko i na temat zapodać tester zawartości CO2 do zbiorniczka
(zamiast korka) i wszystko  będzie wiadomo.
http://lpg-lodz.pl/

KIEDYŚ był S-type 1999r 3.0 V6 "sreberko" napędzane LPG ;-) następnie X350 4.2l +LPG oczywiście ;-), S-type 2002r Fl 3.0L LPG, X350 3.0L LPG ;-),teraźniejszość X358LWB 4,2 LPG.

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 14, 2012, 12:55:51 pm »
tak , ma lpg jak wszystkie moje auta

jesli uszczelka nie trzyma tylko troche w kanałch chlodzenia to nie bedzie oleju w plynie

dzieki , ale do opolskiego troche daleko , bede to robil u siebie

co do testu , to mam zamiar to zrobić

ciamajda

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 14, 2012, 17:09:43 pm »
uszczelka uszczelka
tylko wypłucz dokładnie układ chłodzenia

pablo

  • Gość
Odp: x type 3,0 spieniony plyn chlodniczy
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 15, 2012, 12:56:13 pm »
czy żeby wymienic uszczelki pod glowicami trzeba wyjac caly silnik ?