Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Problem z kotem

<< < (16/29) > >>

miki151993:
Nie byłem, a jakby wziąć sterownik od innego x-type i sprawdzić czy wszystko ok ? Czy jak przełożę sterownik to trzeba będzie coś programować ?

zadek07:
zeby przelozyc sterownik potrzebujesz caly komplet immobilaziera. Musi byc taki sam silnik, skrzynia musi byc taka sama (automat, manual). Potrzebujesz tak: Komputer silnika, modul komfortu ( ten nad komputerem), pierscien ktory odbiera sygnal z immo jest on wokol stacyjki i kluczyk. Cala operacja wyglada tak ze wszystko podpinasz, ale trzeba zrobic myk z kluczem. Nie nakladasz tego pierscienia na stacyjke tylko dajesz go gdzies obok i wkladasz w pierscien kluczyk z tego drugiego auta zeby odczytal poprawny kod immo, a swoj kluczyk wkladasz do stacyjki i odpalasz.
Jesli masz auto 2,5 w manualu to mam taki komplet z rozbiorki.

tatoo-jag:
Sądze że to nie filtr paliwa skoro świeci się check engine..podłączyć pod kompa nie kombinować a morze ta lub tamto szkoda piniędzy na taką diagnoze. Filtr odpada!!
Ew. spr.- przeczyść przepływomierz zamontowany w dolocie..może przepustnica..poszukaj nieszczelności w dolocie silnika..

BlackV6:
Wszystkie czynności zostały już opisane więc powielanie ich mija się z celem

miki151993:
Jeśli bym chciał wymienić sterownik silnika (tylko) czy jest taka opcja (przeprogramowanie czy coś w tym stylu)
PS
Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia takiego modułu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej