Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF - potencjalne problemy - jakie są mity i fakty?

<< < (3/4) > >>

Jaro:
wrojag - wielkie dzięki!!!  :-thank

kupuję kota z drugiej ręki, więc na wiele rzeczy muszę zwrócić uwagę, ale uspokoiłeś mnie... początkowo też myślałem nad dieslem, ale przy moich niewielkich rocznych przebiegach wyliczyłem, że spora różnica w cenach na rynku wtórnym kompensuje się z różnicą w wydatkach na paliwo po 7 latach, więc wolę słuchać V8...  :-clap

wrojag:

--- Cytat: pablo21 w Grudzień 17, 2011, 21:25:58 pm ---Co do głośników, to po 5 latach tracą swoje właściwości.. Ale charczenie w nowych głośnikach..przykra sprawa, jak na auto za ponad 200 tys. Masz tam Bowers & Wilkins?

--- Koniec cytatu ---
Niestety nie, :-nie mam zamontowane jakieś no name  z wyposażenia standardowego

wrojag:

--- Cytat: Jaro w Grudzień 17, 2011, 23:37:02 pm ---wrojag - wielkie dzięki!!!  :-thank

kupuję kota z drugiej ręki, więc na wiele rzeczy muszę zwrócić uwagę, ale uspokoiłeś mnie... początkowo też myślałem nad dieslem, ale przy moich niewielkich rocznych przebiegach wyliczyłem, że spora różnica w cenach na rynku wtórnym kompensuje się z różnicą w wydatkach na paliwo po 7 latach, więc wolę słuchać V8...  :-clap

--- Koniec cytatu ---

Fakt V8 brzmi dużo lepiej, :-R ale jak będziesz używał tego auta do codziennej jazdy po mieście, do sklepu itd... to przepiękny dźwięk silnika będzie zagłuszany przez siorbanie ze zbiornika i syczenie węża w kieszeni   :-hehe :-hehe :-hehe :-hehe :-hehe

Jaguar Wroc³aw:
W samochodach z początku produkcji czasami pojawiał się problem w zacinaniu się pokrętła od zmiany biegów...

ciamajda:
z klockami-zgoda :)
ale wahacze  ;)- ??????

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej