Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

brak błędów i "wieczny" P1000

(1/2) > >>

ktr:
Mój X na benzynie nie ma żadnych błędów. Nie świeci się check engine, a jak podpinam się skanerem OBD to nie ma błędów. Jest za to P1000, nawet po przejechaniu 2 baków benzyny. Wszyscy mówią, że to dlatego że trwa diagnostyka i się nie skończyła i za ileś km to zmieni się na P111. Fajnie, ale to tylko teoria, bo w praktyce cały czas jest P1000 i na nic to się nie chce zmienić.

Czy to normalna sytuacja? Po ilu maksymalnie km przejachanych to się powinno zmienić?

BlackV6:
poczytaj w tym watku o tym ja swoją tak kalibrowałem i bład P1000 zmienil sie w P1111

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,15594.0.html

ktr:
Myślałem, że tamten wątek dotyczy przypadku adaptacji pompy paliwa.

Jeśli dotyczy to ogólnie wszystkich ustawień to OK, rozumiem że wykonanie tamtej procedury sprawi, że komp nauczy się szybciej wszystkiego i zmieni P1000 w P1111. Tylko, że w miejskich warunkach procedura jest niewykonalna, a nie chce mi się jechać w trasę tylko po to by ją przeprowadzić.

Czy ktoś ma orientację ile km trzeba przejechać w miejskich warunkach, aby P1000 zmieniło się w P1111?

kogutki:
Nie ma regul, to nie jest kwestja przyjechanych kilometrow. ECU zbiera na biezaco informacje, a cykl jest zamkniety
po wydarzenie "wzorowych" sytuacji jazdy, ktory sa zawarci w procedurzie "green ECM".

strawinski:
wg Jaguara:
P1111- to oznacza, że przeskanował wszystko i jest ok
P1000- oznacza, że diagnostyka nie została ukończona, nie jest kompletna

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej