Dział Techniczny > Warsztaty i sklepy
FeuVert Górczewska: przygoda mojego Kota
Ikar1964:
Opowiem podobną historię:
U mnie podczas zleconej naprawy mechanicy "przy okazji" rozwalili w aucie szybę przednią.
Firma posiadała stosowną polisę ubezpieczeniową ; podali mi jej numer, zgłosiłem szkodę, przyjechał magik, szkodę wycenił a za chwile dostałem kasę na konto.
W Twoim przypadku też bym postąpił w ten sposób tzn zgłosił szkodę w ich firmie ubezpieczeniowej no chyba że ta firma FeuVert nie ma takowej polisy. Niby dlaczego masz płacić za babole innych ?
zadek07:
A swoja droga co za fachowcy, ktorzy nie maja spawarki na zakladzie. Rozumiem ze mogli zepsuc ale to trzeba umiec tez naprawic. Jestem ciekaw wogole po kiego czorta opuszczali te sanki, przezciez nie ma takiej potrzeby. Teraz kolego KTR nie chce cie martwic ale jesli te sanki nie sa ustawione tak jak byly poprzednio (w co watpie) to musisz jechac na zbieznosc bo bedzie ci opony brac.
ciamajda:
Halo Kalo Halo
1 Jeśli urwały się śruby przy odkręcaniu-w tym przypadku obróciły nakrętki, nie szukał bym winy po stronie mechaników.
Co innego gdyby stało się to przy przykręcaniu
2 Macie racje-szczyt głupoty wypuścić auto z nie dokręconymi saniami
- migomat kosztuje ok 2000zł-to przy takich stawkach powinni mieć
3 Sanek nie można przestawić- nie są elementem regulacji geometrii-czyli pasują tylko w jednym miejscu
zadek07:
--- Cytat: ciamajda w Listopad 30, 2011, 19:33:38 pm ---3 Sanek nie można przestawić- nie są elementem regulacji geometrii-czyli pasują tylko w jednym miejscu
--- Koniec cytatu ---
Chyba nie naprawiales nigdy aut powypadkowych. Oczywiscie ze jest tam regulacja, ale jest ona rzedu ok 5mm, w Citroenach, Peugotach jest nawet do 1cm.
Wiec jak nie jest jak bylo, albo jak krzywo pospawali te nakretki, to moze brac opony.
Nie wiem jak miales przed naprawa, ale najprostsza metoda to znalesc kawalek, rownej prostej drogi (wiem u nas ciezko o taki rarytas). Rozpedzic sie i puscic kierownice idealnie na wprost, auta nie powinno sciagac w zadna strone
ciamajda:
--- Cytat: zadek07 w Grudzień 01, 2011, 15:41:29 pm ---
--- Cytat: ciamajda w Listopad 30, 2011, 19:33:38 pm ---3 Sanek nie można przestawić- nie są elementem regulacji geometrii-czyli pasują tylko w jednym miejscu
--- Koniec cytatu ---
Chyba nie naprawiales nigdy aut powypadkowych. Oczywiscie ze jest tam regulacja, ale jest ona rzedu ok 5mm, w Citroenach, Peugotach jest nawet do 1cm.
Wiec jak nie jest jak bylo, albo jak krzywo pospawali te nakretki, to moze brac opony.
Nie wiem jak miales przed naprawa, ale najprostsza metoda to znalesc kawalek, rownej prostej drogi (wiem u nas ciezko o taki rarytas). Rozpedzic sie i puscic kierownice idealnie na wprost, auta nie powinno sciagac w zadna strone
--- Koniec cytatu ---
bez komentarza ;)
sprawdzenie geometrii :-clap 60zł
Nawigacja
Idź do wersji pełnej