Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

żółta kontrolka chyba skrzynia pierwsza od gory po lewej daimler

<< < (2/4) > >>

kogutki:
hejka, i serdecznie witaj na JaguarForumPoland.

ta gorna zolta kontrolka jest faktycznie od skrzynii. zauwazyles jakies problemy ze skrzynia?

co do problemow z odpaleniem to takze bym na poczatek sprawdzil elementy zaplonu.

baw sie dobrze na forum :)

e_gregor:
Napisz więcej co się u Ciebie dzieje poza kontrolką. Ona się zapala też kiedy silnik zgaśnie i skrzynia przez to traci ciśnienie oleju.

Zmienia biegi prawidłowo. Kickdown działa? Jeśli masz tylko 1,2 i 3 oraz brak kickdownu to bład sterowania skrzyni. U mnie przekaźnik zasilający kompa automatu się skończył. Za 7,5zł kupiłem nowy, ale co się nagrzebałem, żeby to znaleźć to moje ;)

barto480/daimler:
Witam
Dzięki .Faktycznie zmienie palec kopółke i świece .Co do kontrolki to zauważylem ze jak postoi do rana -startuje silnikiem kontrolka zapala sie nie gasnie, troche zlapie temp.  wyłącze jeszce raz odpale i albo sie swieci alb gaśnie:) jak zapala sie żółte to nie moge wlączyc trybu sport i bardziej szarpie przy zmianie biegów ,mam go dpiero 3 dni także jest to moj pierwszy JAG .Na razie zauważyłem kontrolkę ,dlugo odpala z rozrusznika, chuczy most alb wał ,lampa tyl do wymiany ,klapa tylna do wymiany, klapka wlewu paliwa odpada z zawiasów,antena na silikon, włącznik bagaznika w schowku nie działa i mogłbym wymieniac jeszce dlugo.

barto480/daimler:
i dzisaj to samo odpalilem kontrolka nie zgasła podczas swiecenia nie moge włączyc sport i przy zmianie drążka na wsteczny lub D szarpie . Zgasiłem ospaliłem jeszce raz świeci pochodził troche złapał temperatury zgasiłem odpaliłem ponownie zgasła ze wszystkimi kontrolkami.

Acha do listy wycieraczka włączona ladnie pracuje jak ja wyłącze zostaje na szybie nie ma automatycznego powrotu:)

dziadzol:
szarpanie przy zmianie położenia drążka wskazuje na skatowany most, co do reszty to może trzeba zacząć od podstaw: sprawdzić poziom i stan oleju w skrzyni, przejżeć bezpieczniki itd. Schematy i miejsca ich rozmieszczenia znajdziesz na forum. Np. zatrzymująca się na środku szyby wycieraczka to przepalony bezpiecznik, który znajduje się pod schowkiem po stronie pasażera - odkręć śruby od spodu i zdejmij obudowę pod schowkiem, tam wśród kłębów wiązek elektrycznych znajdziesz przepalony bezpiecznik. Wymiana płynów i bezpieczników może rozwiązać przynajmniej część problemów, zanim zabierzesz się za wymianę skrzyni i inne poważniejsze naprawy ;D.
A jeśli chodzi o palący problem z niedziałającym otwieraniem bagażnika to pewnie padły siłowniki klapy i dlatego się nie podnosi.  8)


--- Cytat: barto480/daimler w Listopad 29, 2011, 14:46:33 pm ---i dzisaj to samo odpalilem kontrolka nie zgasła podczas swiecenia nie moge włączyc sport i przy zmianie drążka na wsteczny lub D szarpie . Zgasiłem ospaliłem jeszce raz świeci pochodził troche złapał temperatury zgasiłem odpaliłem ponownie zgasła ze wszystkimi kontrolkami.

Acha do listy wycieraczka włączona ladnie pracuje jak ja wyłącze zostaje na szybie nie ma automatycznego powrotu:)

--- Koniec cytatu ---

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej