Autor Wątek: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)  (Przeczytany 13867 razy)

dedel

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 14, 2012, 19:18:59 pm »
Potwierdzam, także od 3 dni mam przelew i problem błędu ciśnienia odszedł w niepamięć. Wcześniej testowałem bezskutecznie wszystkie dostępne emulatory.  :)

ktr

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 17, 2012, 11:51:04 am »
a masz założony emulator stanu (poziomu) paliwa (tzw. FLE)? Czy miałeś lub masz syndrom opadającej wskazówki poziomu benzyny podczas jazdy na gazie? Daj znac bo zastanawiam się czy kupić taki emulator.

mietek20

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 27, 2012, 16:07:40 pm »
Witam. Od niedawna posiadam x typa z usa. Zamontowałem instalację i powstał problem z ciśnieniem na listwie.  Proszę o jakiś schemat lub opis jak powinien być prawidłowo wykonany przelew bo mój gazownik to chyba tak do końca to tego nie wie i chciałbym jakoś go sprawdzić. Nie chce teraz zmieniać instalatora bo ten przlewik to winien mi zrobić w ramach gwarancji bo jak oddawałem do roboty to na bp chodził elegancko. Proszę o Pomoc.javascript:replaceText('%20:-thank',%20document.forms.postmodify.message);javascript:replaceText('%20:-help',%20document.forms.postmodify.message);

BlackV6

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 27, 2012, 16:34:00 pm »
użyj funkcji szukaj ,temat o gazie było kilkanaście jeden z kilku tematów znajdziesz tutaj


http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,12678.0.html

mietek20

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 27, 2012, 18:07:42 pm »
ja nie potrzebuje wiedzy na temat gazu tylko paliwa.  jak wygląda schemat takiego przelewu mechanicznego, który jest lekarstwem na wszystko. wszyscy o tym piszą że pomogło, tylko nikt jak to należy poprawnie wykonać. (o to bardzo proszę).

ktr

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 28, 2012, 13:26:33 pm »
Powiem tak. U mnie robił to Nikodem z forum LPG, w Wawie. Koszt 300 zł. Nie jestem znawcą, ale generalnie paliwo idzie przez taką zwężkę (musi być malutka dziureczka) wężykiem do elektrozaworu (prąd bieże z kompa gazowego). Polega to na tym, że elektrozawór steruje tym w ten sposób, że jak auto jedzie na benzynie to mechaniczny powrót paliwa nie działa, zaś gdy auto jedzie na LPG to mechaniczny powrót paliwa działa by paliwko mogło sobie wrócić do baku. Od elektrozaworu wężyk idzie sobie pod samochodem do baku, a konkretnie u mnie wchodzi do rury, do której wkładasz pistolet na stacji PB. Czyli z niej spływa do baku. To tak w skrócie, więcej nie powiem bo się na tym dokładnie nie znam, byłem przy tym jak Nikodem to zakładał więc zrelacjonowałem co umiałem:)

mercii

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 07, 2012, 11:31:35 am »
Witam
CZy problem z zmiennym ciśnieniem na listwie dotyczy tylko wersji USA? Czy europejskie Jaguary także na emulatorze nie będą poprawnie pracować?

Kayyko

  • Gość
Odp: pytanie o adaptacje sterowania pompą paliwa (x-type)
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 25, 2014, 16:12:19 pm »

1. odlacz akumulator na pol godz (pamietaj o PIN do radio i ewenutalnosc re-programowaniu funkcje komfortu)


Chciałbym podpytać jak zrobić to programowanie funkcji komfortu?