Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
LPG w wersji USA
zadek07:
--- Cytat: domino w Październik 14, 2011, 18:47:34 pm ---Chyba nie problemu z gazem w wersji europejskiej...
--- Koniec cytatu ---
Jezeli instalator nie zna sie na rzeczy i nie oszuka czujnika cisnienia na listwie to tez jest problem
all bundy:
Mam wersję (europejską) 3,0 z zamontowaną instalacją BRC plug&drive w ciągu 1,5 roku przejechałem 34 tys.km i nigdy nie zapalił Mi sie check.Przez ten okres z gazem nie miałem żadnych problemów.System lubryfikacji Flasch Lube zużył ok 2 l oleju smarującego.Wyszedłem z założenia ,że może drożej znaczy taniej tzn.zamontowac raz i mieć święty spokój z gazem.
Koszt mojej instalacji to chyba 4400 zl.+ ok 200 zł. lubryfikacja
P.S.Jestem forumowiczem który polecił gazownika bodiemu
(chciałem dobrze a wyszło jak zwykle)
domino:
--- Cytuj ---Jezeli instalator nie zna sie na rzeczy i nie oszuka czujnika cisnienia na listwie to tez jest problem
--- Koniec cytatu ---
Ale jest jeden tylko czujnik... :)
Na forum jest zdaje sie kolega ktory ma w amerykanie zrobiny przelew i brak problemu z kontrolka silnika....
ktr:
Rozwiązaniem problemu jest tylko przelew mechaniczny działający podczas jazdy na LPG. Sam u siebie zamierzam to zrobić w ciągu najbliższych tygodni. Bez przelewu będzie kicha i żaden emulator nie pomoże. Sugerowałbym założenie przelewu i wywalenie emulatora.
filar12:
Kolego daj znaka jak ci poszło koniecznie z mechanicznym przelewem.
W stangu jest bardzo podobny system zasilania (grupa ford) i przelew się nie sprawdził.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej