Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

JAGUAR XJ6 XJ40 Z 1995 ROKU JAK JEST ZIMNO NIE ODPALA pomocy

<< < (6/7) > >>

new_22:
witam dziś wziąłem sie za mego KOTKA z myślą że mnie dziś nie zdenerwuje
i zdenerwowął już po chwili jak nie chciał odpalić

Poczytałem trochę forum i szukam usterki sprawdziłem iskrę
czy
 ma niestety nie ma iskry
potem chciałem sprawdzić napięcie na cewce
i pytanie czy zarówno na złączu nr 1 i 15 na cewce po podłączeniu do masy powinno sie pojawiać napięcie
i jeszcze jedno jaka oporność powinna być w cewce
Ktoś wie ???
i czy liche kable bo wyglądają na orginały a auto ma 270 tyś mają coś do rozmowy a może spróbować je mocno wysuszyć co myślicie

moryc25:
Brak iskry oznacza padnięty aparat zapłonowy lub własnie czujnik położenia wału.

Jak "powstaje" iskra: sygnał do komputera, że wał się kręci (z czujnika położenia wału korbowego) - komputer wysyła sygnał na cewkę zapłonową - cewka na kopułkę przez kabel MN - rozdziela ją palec - dalej kablami WN do świec. To masz zatem do sprawdzenia.

new_22:
czujnik położenia wału tzn działa gdyż skacze obrotościomierz

a powiedz jak sprawdzić cewkę w prosty sposób ??

kogutki:
Skoro po "kombinowaniu" (przepraszam...) przy czujniku auto teraz wogole nie startuje, to nie mozna zignorowac
ten fakt. Jak sprawdzic zaplon w calosci, w tym cewke, masz tutaj:

http://jaguarclubpoland.net/forum/index.php/topic,8041.0.html

new_22:
w poniedziałek zabieram sie do tego i napisze co tam wyszło

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej