Autor Wątek: Mój Double Six nie zawsze pali na P  (Przeczytany 2283 razy)

yaso007

  • Gość
Mój Double Six nie zawsze pali na P
« dnia: Wrzesień 24, 2011, 11:17:49 am »
Witam, problem jest taki, że samochód nie zawsze chce odpalić na P. I dotyczy to zarówno zimnego, jak i ciepłego silnika. Jedyne, co wtedy pomaga, to przełączenie skrzyni biegów w pozycję N. Wtedy pali bez problemu. Ktoś miał już takie coś?

red jaguar

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2011, 11:40:46 am »
Jest taki czujnik "PARK NEUTRAL SWITCH" który odcina mozliwość kręcenia rozrusznikiem na biegach. Trzymając kluczyk na rozruchu rusz delikatnie dzwignią od biegów, jezeli wtedy zacznie kręcic to musisz wymontować ten czujnik i oczyścić.

yaso007

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2011, 12:25:55 pm »
Super! Sprawdzę i dam znać, co i jak.  :-thank

booschmen

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2011, 16:38:55 pm »
Jeszcze jedna podpowiedz gdyz mam to samo tylko moj w pozycji NEUTRAL nie odpala wogole. Ale wracajac tam gdzie masz literki i cyferki na tym od biegow to te literki i cyferki podswietlaja sie na czerwono jesli przy ktoryms znaku jest lewarek i jesli sie "P" nie podswietla tzn ze nie zapali jak delikatnie ruszysz lewarkiem i sie zaswieci tzn ze zapalisz;p ja przynajmniej tak mam.

TYGRYS3

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 24, 2011, 21:26:52 pm »
czy ktos mógłby zamieścic print gdzie ten czujnik się znajduje ?  :-thank

Ksion¿e

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 25, 2011, 14:10:46 pm »
Sorry ale znalazłem tylko po angielsku przeczytajcie sobie ponizszy plik.  Pozdrawiam

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2011, 14:31:54 pm wysłana przez kogutki »

booschmen

  • Gość
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 25, 2011, 14:15:33 pm »
Czujnik znajduje sie w tym czyms czarnym w ktorym jest wycieta szczelina gdzie porusza sie lewarek jest to siedzac na miejscu kierowcy i patrzac na lewarek po prawej stronie lewarka tzn prawa strona drazka zmiany biegow dotyka takich jakby blaszek pod ktorymi sa mikrostyczniki

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: Mój Double Six nie zawsze pali na P
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 25, 2011, 16:42:49 pm »
ten schemat ktory umiescil Krionze dotyczy Ser. I-III, nie x300. w x300 wyglada to tak:



Nr 29 to wlasnie "Linear switch" ktory powoduje problemy.