Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

MegaSquirt xj12

(1/5) > >>

JAGULAR:
Witam wszystkich
gdzieś czytałem że do v12 zamiast starego ECU można założyć "MegaSquirt-a"
czy ktoś to już przerabiał i ma więcej informacji na ten temat ?
Walcze z moim kotem już od roku - (robię totalna kapitalkę) ale ciagle mam problemy z pracą silnika.
Raz pali na dotyk a potem nie chce gadać wcale albo ledwo chodzi i nie wkreca się w obroty.
wyczyściłem zbiorniki, wymieniłem filtry a i tak nie mruczy   :'( mysle że to jakaś pierdółka typu niekontaktujący kabel, ale szukaj teraz gdzie (a może się gdzieś jakiś lekko przetarł? ) poważnie rozważam zamontowanie MegaSquirt- a tylko za chiny nie wiem jak się za to zabrać  ;
A może ktoś z was wie gdzie i za ile to montują?
pozdrawiam

adam:
Rozumiem, że chcesz zastąpić oryginalną ecu lucasa MegaSquirtem?

kogutki:
witaj,

a jestes pewien czy problem jest w ECU ? i jezeli tak to czemu nie chcesz wymieniec po prostu
ECU na orygynalna? megaSquirt kit mozna kupic to nie problem, montaz da sie chyba przezyc
ale programowanie ojojojoj ... megaSquirt daje mozliwosci modifikacji wszystko wiec jest
uzywany jako element tuningu, bardzo popularny w US i na zachodzie u "maniakow" hehe.

jezeli chcesz to moge rzucic pare linkow do angielskijezycznych stron, teraz to nie znam
nikogo kto sie w polsce tym zajmowal.

adams:
Witam!
Mysle ze przyczyna jest  CTS czyli czujnik temperatury cieczy mialem podobne obiawy. Jezeli cala reszta jest Ok to napewno to. Sprawdz jeszcze ssanie AAV.  Jezeli to jest silnik V12 z III seri. Kupilem czujnik u Jagoholica i jak reka odjol. Jestem amatorem, ale ten czujnik w zaloznosci od temperatury cieczy ma rozne opornosci i przekazuje do ECU  informacje. Jezeli dobrze pamietam od -10 C do +90 C.. Mozesz odpiac pin od tego czunika i zewrzecz przewody w pinie, pwinien zapalic jezeli nie zalales wczesniej swiec. Czujnik ten znajduje sie w lewym banku patrzac od strony kierowcy za termostatem w magistaral wodnej.
pozdrowienia adams

adams:
Hi
Jeszcze zdjecie, tak na wszeki wypadek.
Jezeli zewrzesz pin- kostka-zlacze i nie odpali to moze swiadczyc ze ktorys z przewoduw do ECU jest przerwany.
pozdrowienia adams

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej