Czy ktos moglby mi zaznaczyc w ktorym miejscu sprawdzic te sruby?
http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/37/64/20/90/3764209002
Zauwazylem jeszcze ze jak szybko przelaczam z D na R to slysze pukniecie. Tak jakby byl luz gdzies. Jak odczekam chwilke z D na R to jest cicho.
To jakby potwierdza ze jest gdzies luz w napedzie.
Chłopie,
za ten post
Na zdjęciu jest zdjęty wał, a właśnie to te jego końce są do czegoś przykręcane (kilkoma śrubami każdy) - u mnie mechanik, przy okazji robienia czegoś zupełnie innego, był w stanie wykręcić 2 śruby jedną ręką.
Jedyne, co przy samym wale można sprawdzić, to czy łożysko podpory nie ma luzów.
Wylistujmy, co może doprowadzać do wibracji (ogólnie) w układzie jezdnym:
1. Zwichrowane tarcze
2. Skrzywione felgi
3. Uszkodzone opony
4. Skrzywiona półoś
5. Luzy w zawieszeniu
6. Luzy w drążkach kierowniczych
7. Luzy przy łącznikach wału (niedokręcone śruby)
8. Skrzywiony wał
9. Uszkodzona podpora wału
10. Niedokręcone koła
Jest tego mnóstwo, słyszałem, że wybite elementy łączące tylny dyfer z budą auta mogą doprowadzać do tej sytuacji.