Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Wspomaganie kierownicy

<< < (2/3) > >>

teddybear69:
No to sanchez rozwiał moje wątpliwości ;) Dzieki za potwierdzenie, że to poprostu tak już jest, że wspomaganie działa mocno ;) Pozdrawiam

luko_j:
Zgadzam sie.. polaczenie opon 225/40/18 z koleinami i nie da sie trzymac kierownicy jedna reka na naszych pieknych (niektorych) drogach. Juz sie zaczalem zastanawiac czy nie mam samochodu przestawionego ze tak szaleje na koleinach.. sprawdzilem zawieszenie, zbieznosc.. ale coz.. ten typ tak ma  :-V

strawinski:
myślę, że sztywniejsze zawieszenie rozwiązało by ten problem "bujania" przy większych prędkościach

marlboroman:
Nie sadze zeby twardosc zawieszenia mialo jakis znaczacy wplyw na zachowanie w koleinach. Tak jak luko_j, mam wersje sport, 225/40/18  :-super wiec sztywno to jest czasem az nazbyt ;). Chodzi o to, ze rozstaw kol nie odpowiada koleinom w jezdni stad takie zjawisko, samochod jakby probuje wyrwac sie i pojechac gdzies gdzie nie koniecznie chcemy...  ;D Im wezsze opony tym mniej jest to odczuwalne i uciazliwe.
Glupio pisac wogole o czyms takim ale niestety w naszym kraju jest duzy niedostatek wzorcowych nawierzchni.

bodi:
ja mam 225/45R17 TOYO PROXES4 i nie zauważyłem aż tak bardzo przekroczenia normy jeżeli chodzi o myszkowanie auta w koleinach
miałem większe w Hondzie z oponamiYOKOHAMA A359 205/50R15
wiadomo, że na koleinach musi ciągnąć jeżeli nie jedzie się dokładnie po śladzie, ale moim zdaniem Jaguar wcale nie ma nadmiernej skłonności do takich zachowań
Może to wina opon?
Niektóre opony się tak dziwnie zachowują, żę nie potrafią utrzymać stałego kierunku jazdy bez ciągłych korekt kierownicą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej