Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
Zagrzewanie silnika
e_gregor:
Ja tylko gdybam. Aktualnie mój Jag stoi w garażu... 290km od mojego mieszkania więc nie mam możliwości zejść i zobaczyć jak to jest u mnie. Jedno wiem o XJ40 - ma bardzo dobry układ chłodzenia. U mnie z odłączonymi wentylatorami się nie przegrzewał do czasu aż nie utknąłem w gorący wieczór na czerwonej fali i nie uprawiałem crusingu z prędkością do 40km/h. Podczas jazdy, nawet bardzo ostrej wskazówka nie ruszała się ze swojej standardowej pozycji. Więc w Twoim wypadku musi być coś nie tak - za mało płynu, zapowietrzony układ, niedrożny układ, niesprawna pompa. Pompę łatwo sprawdzić - jak jest ogrzewanie to znaczy, że działa ;)
katar83:
Zagrzać ten silnik to trzeba umieć. Przy 30C w mieście i odłączonym wiatraku wskazówka temp u mnie po 2-3 godzinach jazdy dopiero ruszyła sie o milimetr do przodu od swojej normalnej pozycji. Albo czujnik, albo masz całkowicie zatkany układ.
elray:
No to muszę go odstawić do majstra bo u mnie jest tak. Rano odpalam go zanim wyjadę do pracy. Auto pracuje sobie w garażu około 10 min. I jak nim wyjeżdżam to wiele do 90 mi nie brak ;( :-zly trudno muszę działać co prędzej. póki co dziękuję za pomoc i jak rozwiąże problem to się odezwę rzecz jasna. POZDRAWIAM
Nawigacja
Idź do wersji pełnej