Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Termostat XJ40 4,0 - Instrukcja wymiany

<< < (6/7) > >>

tomek1212:
No to wisko ewidentnie do wymiany.

Ojciec:
Zamierzam w weekend przepłukać układ chłodzenia.
Zamierzam zrobić do bez termostatu i mam jedno pytanie czy między jedną a drugą części obudowy powinna być uszczelka jakaś czy coś? Jak wymieniałem termostat to uszczelki tam nie było a uszczelnienie było zrobione na jakimś silikonie. Teraz mam tak samo, ale jeśli powinna być tam uszczelka to wolał bym sobie ją zakupić i mieć tak jak fabryka nakazuje.

tomek1212:
Tam chyba przychodzi oring jeśli dobrze pamietam.

Ojciec:
zgadza się oring jest na termostacie, ale mi chodzi o te elementy obudowy które skręca się dwoma  śrubami. Jak założyłem nowy termostat z nowym oringiem i skręciłem to dwoma śrubami to po odpaleniu auta zaczął wyciekać płyn z okolic dolnej śruby. Jako że przy rozbieraniu widziałem że całość była uszczelniona silikonem rozkręciłem ponownie obudowę dałem silikon i skręciłem.
No i mam pytanie czy tam nie powinno być jednak jakiejś uszczelki ?

tomek1212:
Na rysunku widać ze powinien być sam oring. Widocznie płaszczyzny nie były na tyle równe i się pociło, oryginalnie składane to było na samym oringu.



Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej