Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

odma silnika 3.0 v6

<< < (2/2)

Gustlik:
 :-wstyd wskazane jest olej zamiast wody ::)

ankosamco:
dzieki Kolegom za rady, no wlacznie z ta z H2O :) :),
 silnik ma 120 tys km,  to wyglada jakby sie  pocila miska zaczynajac od zlaczenia z blokiem, a najbardziej od strony
trudniej dostepnej. 

Pytanko: czy tam jest typowa uszczelka, ktora mozna sprobowac dociagnac, czy jakies smarowidlo uszczelniajace?
Czy  mozna zdjac ta miske bez wiekszego trudu i oczyscic/sprawdzic i  uszczelnic ta spec uszczelniajaca pasta przy
skrecaniu?
dzieki z gorki za fachowe rady.

zadek07:
Z miska jest taki problem ze jedna sruba jest niedostepna, jest pod reduktorem ktos pisal ze da sie rozwiercic kawalek reduktora zeby sie do niej dostac. Widac te srube ale dojscie jest faktycznie trudne ale wydaje mi sie ze nie jest niemozliwe. A z powrotem kupujesz dobry silikon wysokotemperaturowy i wystarczy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej