Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

xj40 1987

<< < (2/2)

TYGRYS3:
ja jestem całkiem odmiennego zdania ,
dlaczego masz cokolwiek ciąć ,pasować szpachlować , skoro masz super karoserię
przełóz be4bechy zarejestruj autko i po poroblemie ,
to wydaje się bardziej logiczne niż wycinanka a'la puzle ,pozdrawiam  :-V

daniel:
Może w przypadku nowszego auta to ma większy sens, ale XJ40 jest dosyć podatne na rdzę, więc dobrze zrobiona blacharka potrzyma sporo czasu, a nie wiesz jak długo potrzyma ta która wygląda teraz dobrze.

aleksandra 1987:
 chyba jednak zostane przy wuminie blaszek ,chce wymieniac cale elementy   jak progi to całość nie pordzewiały kawałek.  mam     blacharza  ,młody synek ale sumienny i zna sie na swojej robocie . niby przełorzenie motoru to teoretycznie prostsza sprawa ,ale nigdy nie byłem zwolennikiem tego typu zabiegów.Jeszcze raz dziekuję za pomoc w podjęciu decyzji ... pozdrawiam Tadek   

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej