Dział Techniczny > XF (2008 - obecnie)

XF akcja serwisowa

(1/1)

golden jag:
JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF, z roku modelowego 2009, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu tylne pasy bezpieczeństwa, z powodu możliwego błędnego montażu mogą nie działać poprawnie. Pas może z tego powodu nie przesuwać się swobodnie podczas rozwijania co w skrajnych przypadkach podczas zderzenia czołowego ze średnią lub dużą prędkością może stanowić zagrożenie dla pasażerów zajmujących miejsca na tylnej kanapie.
Kampanią serwisową objęte są samochody wyprodukowane w Wielkiej Brytanii o numerach nadwozia (VIN) w zakresie od R00019 do R22438. W Polsce problem może dotyczyć 73 egzemplarzy Jaguara XF.

Właściciele aut objętych w/w akcją na rynku polskim zostali poinformowani listownie o stwierdzonej przez producenta wadzie oraz o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który bezpłatnie dokona kontroli i ewentualnych napraw.

KRISS:

--- Cytat: golden jag w Październik 21, 2008, 20:02:29 pm ---JLR Polska Sp. z o.o. powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody Jaguar XF, z roku modelowego 2009, mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników.

Polski dystrybutor marki Jaguar poinformował, że w niektórych egzemplarzach wymienionego modelu tylne pasy bezpieczeństwa, z powodu możliwego błędnego montażu mogą nie działać poprawnie. Pas może z tego powodu nie przesuwać się swobodnie podczas rozwijania co w skrajnych przypadkach podczas zderzenia czołowego ze średnią lub dużą prędkością może stanowić zagrożenie dla pasażerów zajmujących miejsca na tylnej kanapie.
Kampanią serwisową objęte są samochody wyprodukowane w Wielkiej Brytanii o numerach nadwozia (VIN) w zakresie od R00019 do R22438. W Polsce problem może dotyczyć 73 egzemplarzy Jaguara XF.

Właściciele aut objętych w/w akcją na rynku polskim zostali poinformowani listownie o stwierdzonej przez producenta wadzie oraz o konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, który bezpłatnie dokona kontroli i ewentualnych napraw.


--- Koniec cytatu ---

Tylko ze to jest informacja z 28.08 i w zasadzie to jest juz po akcji serwisowej ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej