Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

X-type 2.2D traci moc miga kontrolka świec żarowych

<< < (3/5) > >>

piluim:
Kolego, uzupełnij profil to będziemy wiedzieć jak Ci pomóc. Jest wiele modeli egr w zależności od pojemności i roku produkcji. Ja mam 2.2D i chętnie pomogę bo mam bodajże najwredniejszy egr ze wszystkich montowanych w x-type.

Jag-fan:
Jestem całkiem zielony, więc z góry przepraszam za "terminologię" ale mam identyczny problem w moim 2.2D.
1szy raz pojawilo się ok 1,5 roku temu, ale postój i odpalenie ponowne poprawialo sytuację, czasem chwile trzeba było odczekać. Mój mechanik "zdiagnozował" nagar na turbinie i zalecił jako doraźne remedium jakiś super środek do paliwa.... i faktycznie 1,5 roku był spokój... Niestety usterka wróciła teraz i mam pytanie czy też ktoś używał tego typu lekarstwa i czy to bezpieczne dla silnika? niestety nie pamietam nazwy, ale postaram sie dowiedzieć

pedropolski:
Ja posiadam 2.0d kontrolka mi sie swieci 2-3 razy w tygodniu,jednakze przeczytalem na brytyjskim forum ze modul sterowania turbina psuje sie czesto I fakt kupilem drugi na zlomie za 10&pound; I wszytko bylo pieknie do czasu az I ten sie popsul wiec znalazlem na allegro koleszke co to niby naprawia,w przyszlym tygodniu wysle do polski zobaczymy moze herbaciarze maja racje?jak bedzie poprawa dam znac co I jak!

pedropolski:
witam od czasu kiedy naprawilem modul sterowania turbiny problem znikl!

mirek550:
Witam Jagurowiczów z Silnikiem Forda Mondeo... Próbowałem wielu rzeczy wymienialem czujniki aż w końcu podczas błedu odczytałem go było to p0251, szukałem aż kilka osób napisało że do pompy wtryskowej wchodzą 2 wtyczki niebieska i brązowa, odpinamy brązową mamy tam jak to roznie pisza czujnik zawór ciśnienia fachowo zawór IMV, zakręcony 2 śrubami torx... Odkrecamy przedmuchujemy opiłki które się nazbierały w skutek późnej wymiany filtra paliwa i nie płacimy zdziercom za nowe turba, wtryski i pompy wtryskowe.. ;) Jeżeli nie było opiłków szukamy dalej...