Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 most - wymieniać na używkę czy zestaw naprawczy?

<< < (2/4) > >>

dziadzol:
Dziękuje Kolegom za podpowiedzi... manewr z X300 sam już rozważałem, tylko, że mostów po 200 lub 300 pln jakoś w internecie nie znalazłem, za to po 700 lub 800 coś już się pojawia. Z kolei zestaw naprawczy kosztuje obecnie tysiąc pln, więc różnica niewielka, biorąc pod uwagę, że regeneracja ma być na zawsze.
Sam się za to nie wezmę, bo żaden ze mnie mechanik, co najwyżej świece, bezpieczniki i żarówki mi wymieniać a i to z dużym zapasem spokoju, bo choć mniej więcej kumam o co chodzi to manualnie nerwowy nieco jestem ;D
Myślałem o skorzystaniu z usług znanego na forum warsztatu Lux Auto w Raszynie, regenerowali mi maglownicę a przy okazji zaglądali już do tego mostu i twierdzą, że mogą zrobić, ale gdyby były jakieś inne opcje w Warszawie/okolicy, to chętnie skorzystam. PZDR

kogutki:
hej, cena 200/300 zl to jest cena za mostek z xj40. ja pare lat temu dalem do regeneracji most w x300 xjr
do altamiry, bylem bardzo zadowolony i wtedy nie byl to droga impreza u nich. chlopcow z Lux Auto takze
znam, napewno znaja sie na rzeczy ale jakos cenowo nie bylem z nimi zadowolony. najlepiej zapytaj sie
tu i tam ile chca, to bedziesz mial porownanie. kontakt do altamiry znajdziesz w dzial warsztatow.

dziadzol:

--- Cytat: kogutki w Maj 17, 2011, 16:32:24 pm ---hej, cena 200/300 zl to jest cena za mostek z xj40. ja pare lat temu dalem do regeneracji most w x300 xjr
do altamiry, bylem bardzo zadowolony i wtedy nie byl to droga impreza u nich. chlopcow z Lux Auto takze
znam, napewno znaja sie na rzeczy ale jakos cenowo nie bylem z nimi zadowolony. najlepiej zapytaj sie
tu i tam ile chca, to bedziesz mial porownanie. kontakt do altamiry znajdziesz w dzial warsztatow.

--- Koniec cytatu ---

To fakt, że Lux Auto nie powala niskimi cenami. Tyle, że do Raszyna bliżej i wygodniej niż pod nowy Nowy Dwór. Nie zaszkodzi jednak spróbować Altamiry - słyszałem, już że taniej mają. Dzięki. PZDR

dziadzol:
No i okazuje się, że z mostem prawdopodobnie wszystko jest OK, do sprawdzenia są łożyska. A Lux Auto z Raszyna gotowe było już za regenerację się brać! Nieładnie, oj nieładnie...

Genera³ Lee:
Witam.

Nie chcę zaczynać nowego wątku więc napiszę tutaj.
Powoli odzywa mi się most w Jagu - xj40, 4.0 automat. Patrzyłem na allegro i jest ich jak na lekarstwo, a zresztą kupowanie używki to taki trochę strzał - nie wiadomo co z niego będzie.
I tu mam pytania: lepiej próbować zregenerować (tj. wymienić łożyska, uszczelnienia, olej itp.) czy szukać używanego, ale z jakąś w miarę pewną historią? Ktoś poleci jakiś zakład, który to regeneruje w okolicach Radomia, Warszawy (wiem, że to jest napisane wyżej, ale posty są stare, mogło coś się zmienić ;))? Jakieś orientacyjne koszty?
Czy do xj40 będą pasować mosty z x300, x308?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej