Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 most - wymieniać na używkę czy zestaw naprawczy?

<< < (4/4)

V12:
Były 3.58 ze szperą po 5800/szt, ale żaden nie trafił do Jaguara, jeżdżą teraz w replikach Cobry...
Naprawa i regulacja dyferencjałów to ginący zawód, ale w dobrych serwisach ciężarówek jeszcze potrafią robić takie operacje.
Zapytaj też w ABE, Katowice, Panewnicka 138, tel. 32 2040106

Genera³ Lee:
A czy od x308 4.0 most podejdzie do xj40? Czy to już co innego?

Gonzalles:
Producent wprowadzał zmiany bardzo ślamazarnie, miał się na czym skupić/nowy silnik, wnętrze/,więc wydaje mi się, że w tym temacie nie robił zmian, choć powinni wyrazić się użytkownicy powyższych.

Yoohas:
Sprawa wykonalna, ale nie P&P. Mogą też być problemy z odczytem prawidłowej prędkości.

Nie kombiuj ;), szukaj dyfra z x300 ze szperą.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej