Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

XJ40 most - wymieniać na używkę czy zestaw naprawczy?

(1/4) > >>

dziadzol:
Most od 100km/h daje o sobie znać. Uszczelnienie i wymiana oleju sytuacji wiele nie zmieniły. Zastanawiam się więc czy szukać używanego i liczyć, że będzie lepszy od tego co mam teraz czy też kupować zestaw naprawczy zakładając, że most nie jest kompletnie skatowany?
Może ktoś coś podpowiedzieć?

kogutki:
hej, to niestety powszechny problem. kupujac uzywaniego mostu nie znajac jego historie moze bedziesz mial
spokoj na krotko, po regeneracji bedziesz wiedzial co masz. sam chcesz zregenerowac?

grochu27350:
Hej nie kupuj używki  :-nuts ja wymieniłem wszystkie uszczelniacze, łożyska , i pierśćienie zaciskowe ,pięknie pomalowałem na czarno i mosteczek jak nowy koszt zakupu częśći  dwa lata temu to ok 800zł  no tylko w pierony roboty

Jakub32:
Kupuj używany z ostatniego rocznika X300, pełno tego.  Dobrze most zrobić to trudna sprawa.

kogutki:
prawda jest, ze za 200-300 zl kupisz uzywanego mostu, a wymiana jest o wiele mniej robota niz regeneracja.
za 800 zl plus robiczizna mozesz wiec przez 3-4 lata co roku "nowego" mostu zamontowac... a pomysl z x300
nie jest glupi. choc jak zregenerujesz, to masz to z glowy na zawsze.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej