Autor Wątek: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK  (Przeczytany 4186 razy)

dawidek

  • Gość
BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 19:09:04 pm »
Witam czytałem wszystkie posty z tym związane na forum, lecz nadal jest problem.
Otóż samochód zakupiony w zimie używane tylko ciepłe powietrze...teraz kiedy zrobiło się cieplej zauważyłem że zimny nawiew nie działau i jest problem bo z nawiewów leci ukrop i to z każdej kratki.Dzisiaj wyjąłem wtyczkę z elektrozaworu i faktycznie jeden kabel był przerwany a gniazdo zaśniedziałe.Naprawiłem to ale nie widze poprawy.Po włączeniu klimy samochód wcale nie reaguje, ciągle jest ciepłe.W poprzednim samochodzie po włączeniu klimy była różnica w obrotach silnika.Teraz pytanie z tego co wiem powinienem zacząć od wyjęcia elektro zaworu tylko czy lepiej go wyjąć od spodu czy od góry?a może przyczyna tkwi w czym innym?a dodam że termometr zewnętrzny ciągle mi pokazuje 10 stopni ciepła.Proszę o pomoc.

KIDULT

  • Gość
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2011, 17:06:09 pm »

Tajfunek

  • Gość
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2011, 17:52:42 pm »
Podjedz najpierw gdzieś gdzie robią klimy, wyciągną czynnik, zrobią próżnie żeby sprawdzić szczelności itd.

dawidek

  • Gość
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2011, 11:00:41 am »
Witam ponownie.Klimatyzacja została nabita, był problem ze sprężarką ale wymienili bezpiecznik i działa.Teraz mam pytanie: co może być przyczyną tego że jak włącze klime to od strony kierowcy leci delikatne cepłe powietrze.. bez klimy nie ma wogóle zimnego nawiewu.Sprawdzalem napiecie do elektrozaworow i pamietam ze albo na  zimnym bylo zerowe a na cieplym 13v albo na odwrot...nie pamietam  :-wstyd

Offline kogutki

  • JCPF Club Member
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 9.005
  • free milk for free cats
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 25, 2011, 20:27:26 pm »
hejka, kilka postow wyzej KIDULT podal link do strony, gdzie sa opisany wszelkie mozliwy usterki.

Cytuj
Possible causes:
1. Fault in the pressurized A/C system, including the compressor, condenser fan, refrigerant pressures, refrigerant leakage, etc.
2. Heater Valve is defective. After some time (approximately 3-8 years), corrosion and vibrations cause this component to fail either mechanically and/or electrically (i.e. water leakage, internal short circuit, etc.).
3. Climate Control Module is defective. When the Heater Valve becomes faulty, it begins to draw too much current, which causes the Climate Control Module to become damaged (i.e. failure due to over-current condition).
4. Harness/wiring problems between the Heater Valve and Climate Control Module.
5. Failure at one or more air mixing/blending flaps.
6. Or a combination of the above cases.

Skoro u ciebie jest problem po jednej strony, to najprawdopodobnie jedna strona zaworow nie zamyka
do konca.

Mario

  • Gość
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 25, 2011, 20:33:47 pm »
Wina elektrozaworu, do wymiany.

Whisnia

  • Gość
Odp: BRAK ZIMNEGO POWIETRZA S-TYPE 2000ROK
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 25, 2011, 22:38:24 pm »
Może klapka zmieniająca puszczająca powietrze zimne/ciepłe się zapiekła