Pozdrawiam wszystkich.
Mam pytanie w związku z polerowaniem oczek. Czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak je zdemontować? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
PS. Zdjęcia mile widziane
Żeby dostać się do reflektorów należy zdemontować zderzak, więc niby prosto, ale jest trochę kombinacji i zawsze pozostaje ryzyko, że zderzak nie będzie pasował jak wcześniej.
- Odkręcamy grill - 2 x M6 + 2 x torx,
- Demontujemy przednią część osłony silnika - kilka wkrętów i torxów,
- Odpinamy halogeny, zdejmujemy przewody przyczepione do zderzaka,
- Zdejmujemy maskownice spryskiwaczy,
- Zdejmujemy plastikową osłonę nad chłodnicami 4 x kołek szybkiego montażu
- Odkręcamy śruby mocujące zderzak 8 x M6, 4 szt od przodu i po 2 szt na bokach dostępne od wewnątrz zderzaka (przy nadkolu), i przy reflektorze dostępne z komory silnika, teraz zderzak wisi na zaczepach przy grilu, albo już leży na ziemi,
- Demontujemy wsporniki przy spryskiwaczach - 2 x M6 na jeden spryskiwacz,
- Każdy reflektor przykręcony jest trzema śrubkami M6, dwie z przodu i jedna z tyłu, w środkowej części reflektora
I to chyba tyle.... może jeszcze rozpiąć jedno duże gniazdo zasilające reflektor.
Moim zdaniem największy problem jest z odkręceniem śruby trzymającej zderzak, która jest z prawej strony, przy nadkolu, zbiornik płynu do spryskiwacza utrudnia dostęp, ale da się do niej dobrać bez demontowania innych elementów.