Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)

Grzejący się Daimler 4.0

<< < (2/2)

EssiRS:
Koledzy tak jak pisałem wyżej:
"Wymieniłem termostat na nowy, chłodnica przepłukana (na razie tylko wodą), pompa wody po regeneracji, wiskoza wymieniona (nie jestem pewny czy działa)." ;)

Jeszcze sprawdzę tą wiskozę zgodnie z podpowiedziami, bo nie miałem czasu jeszcze. Uszczelka pod głowicą odpada, bo wtedy dużo wody ubywa z układu lub zbiera się olej w zbiorniczku wyrównawczym. Zatkany układ też raczej nie, bo wywalałoby wodę korkiem przez duże ciśnienie w układzie chłodzenia. "Duży" obieg również musi być drożny skoro dmuchawa grzeje bardzo solidnie. Pompa wody jest po regeneracji.

Planuję wymienić wiskozę, przepłukać jakimś Fluschem układ (nie zaszkodzi) i zalać porządnym glikolem (przyda się na zimę).

Czy mógłbym poprosić o podpowiedź gdzie mogę kupić nową wiskozę za te 300zł?

EssiRS:
_radzio1 jak nie dostanę podpowiedzi gdzie kupię nową wiskozę to będę zainteresowany :-super
To tylko wiatrak... poradzimy sobie :-V
Niestety takich dupereli do naprawy w tych angielskich samochodach jest sporo. Na szczęście przyjemność z jazdy rekompensuje wszystko :-A

czapka:
np. tutaj

http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms/cat/Jaguar%20XJ40--Cooling-Heating/2

EssiRS:
czapka i jak się to kupuje? Jest jakis problem z przesyłką, kupnem itd?
Jeszcze nie zdarzyło mi się kupować tego typu części przez internet w UK.

czapka:
Ja tu kupuje prawie zawsze przez internet. A problemy raz są raz nie, jak wszędzie. Jak Ci bardzo zależy to napisz, coś może wymyślimy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej