Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
Napęd 4x4 - szczegóły
CiGaR:
Ktoś ma zdjęcia, jak wygląda dyfer od środka?
CiGaR:
Panowie ma ktoś wiedzę czym objawia się wadliwość tych łożysk z wałka ataku w skrzyni kątowej?
Ponawiam prośbę o zdjęcia środka dyfra tylnego.
Bsat:
Potwierdzam to co wspomniał voitec. Najbardziej obrywają łożyska na wałku wychodzącym na tył. Wałek jest krótki, łożyska blisko siebie i do tego jest to jedyna przekładnia kątowa wewnątrz. U mnie buczy jak zatarta pompa wspomagania. Właśnie wróciłem z garażu po demontażu gniazda tych łożysk - robi się to na samochodzie, bez wyciągania całej skrzynki. Łożyska zatarte, jak że by inaczej. Jutro jadę po nowe łożyska i szukam majstra co mi je wprasuje.
Wydaje mi się, że 75% problemów z hałasem ze skrzynki powodują te łożyska. Koszt naprawy razem ze świeżym olejem powinien wynieść około 300zł ;D
Bsat:
Dupa zbita. Dałem mechanikowi do wprasowanie nowe łożyska NTN. Wprasował, kasę wziął. W domu zabieram się za składanie a tu pół zęba ułamane i kilka uszkodzonych... Jutro jadę się ze świadomością że panowie wszystkiego się wyprą, chyba że się miło zdziwię.
Synkro:
Napęd AWD w X-Typie z 2005 roku w praktyce:
https://www.youtube.com/watch?v=B52oXl__XyU
Skrzynia kątowa polifta od wewnątrz + numery wszystkich łożysk w skrzyni:
https://www.youtube.com/watch?v=i8dSWswK658
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej