Dział Techniczny > XJ-40, XJ-81 (1986-1994)
wspomaganie i radio
(1/1)
dziadzol:
Witam,
wywala mi płyn wspomagania spod korka, widziałem to w kilku innych XJ40. Czy to oznacza śmierć pompy wspomagania?
Będę wdzięczny za pomoc.
kogutki:
hejka, jezeli plyn wspomoganie leci przez korka, to sa 2 mozliwosci: powietrze albo za duzo cisnienie w pompie.
otwieraj korka, powoli rusz kierownica z jednej do drugi strone, jezeli masz powietrzy w systemie, to powinny
sie pokazac bable w zbiorniczku. jezeli jednak cisnienie jest za duza, to pompa moze byc do wymianie.
a jaki problem masz z radiem?
dziadzol:
--- Cytat: kogutki w Maj 04, 2011, 16:24:22 pm ---hejka, jezeli plyn wspomoganie leci przez korka, to sa 2 mozliwosci: powietrze albo za duzo cisnienie w pompie.
otwieraj korka, powoli rusz kierownica z jednej do drugi strone, jezeli masz powietrzy w systemie, to powinny
sie pokazac bable w zbiorniczku. jezeli jednak cisnienie jest za duza, to pompa moze byc do wymianie.
a jaki problem masz z radiem?
--- Koniec cytatu ---
kogutki, dzięki za odpowiedź.
wybijanie spod korka okazało się mniejszym problemem w porównaniu z wyciekiem z maglownicy. Z całością walczy a w zasadzie kończy walkę warsztat w Raszynie. A co do radia to nie grały głośniki po prawej stronie, ale problem sam rozwiązałem, wydłubując radyjko i łącząc naderwany kabelek. PZDR
Nawigacja
Idź do wersji pełnej