Autor Wątek: jaguar xjr 1996 blad 1621 - klopot ze spalaniem i moca silnika  (Przeczytany 3462 razy)

ostal1985

  • Gość
jaguar xjr 1996 blad 1621 - klopot ze spalaniem i moca silnika
« dnia: Kwiecień 18, 2011, 21:13:11 pm »
witam.od wczoraj jestem posiadaczem jaguara xjr.jakoz ze zawsze jezdzilem8cylibdrowymi audicami jestem laikiem w temacie jaga.

kupilme auto z zprzebiegiem 190tys km serwisowane od 1 wlasciciela ktore jednak ostatnie 2 lata wiekszosc czasu stalo nieuzywane

objaw mma taki ze auto pali mi 35litrow na 100km i ma malo mocy

sondy lambda widze ze sa 2 (takie jak w oplu z czerownym przewodem co mnie zdziwilo gdyz wydawalo mi sie ze powinny byc zwykle ale nie rozstrzasalem tego gdyz wtyczki wszystko glanc pasuje)

zaznaczam iz prez dluzszym postojem auta wszystko dzialalo idealnie gdyz widzialem jak to auto jezdzilo gdy bylo normalnie uzywane

zauwazylem ze sa 2 katalizatory w kolektorach przed sondami i jeszcze jakies 2 nastepne na rozwidleniu rur posrodku auta ( faktyra na ich wymiane jest wiec sa nieoryginalne - jest bosal wygladaja jak katalizatory)

jak auto jest zimne jedzie w miare choc bez szalu - jak sie zagrzeje to muli - nie ma sily i jak ruszam z miejsca to strasznie go zalewa i nie idzie prawie ruszyc - po kilku sekundach jak przepali jakos idzie ale za slabo

jak odpialem obie sondy to jest troche lepiej i sie nie dusi jak zmiejsca ruszam

zaznacze iz jak ruszam prawie gazu nie dotykajac to ruszal zawsze - dopiero jak wcisnalem pedal do konca to sie mulil

i na kompie wyskoczyl mi blad 1621

jaka stawiacie ekspertyze?

jutro sprzwdze niesczelnosci w ukladzie dolotowym i wydechowym ale widze ze to chyba jest ok

ogolnie chce by to auto nprawde jechalo - teraz idzie jak audi z silnikiem 2.8 a z tego co wiem powinien chodzic lepiej jak 4.2:)

Offline Michal_C

  • JCP Art - Master
  • Forumowicz Daimler
  • *****
  • Wiadomości: 1.357
  • Moja obecna
Odp: jaguar xjr 1996 blad 1621 - klopot ze spalaniem i moca silnika