Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Chiptuning w X-typie dieslu

<< < (2/3) > >>

Trigojunior:

--- Cytat: marek01011 w Kwiecień 10, 2011, 19:30:56 pm ---Ja jestem sceptyczny w tym temacie bo miałem Alfę 2,4 Jtd  podkręconą ze 140KM na 170KM i najbardziej zauważalnym objawem było kopcenie Mrugnięcie mocniejsza była ale i tak wyścigówki z tego nie zrobisz ...



Przyjacielu w alfie dobrze ze silnik w ogóle nie padl. Fiat i alfa to jest tandeta

--- Koniec cytatu ---
kolego...a miałeś kiedyś coś włoskiego że tak mówisz??? silniki wysokoprężne grupy Fiata to jedne z lepszych silników na rynku...

lexxus:

--- Cytat: marek01011 w Kwiecień 10, 2011, 19:30:56 pm ---
Przyjacielu w alfie dobrze ze silnik w ogóle nie padl. Fiat i alfa to jest tandeta

--- Koniec cytatu ---


Lubię takie opinie znawców którzy znają markę "bo znajomy miał i się psuła" i którzy sami nie mieli z włoską techniką do czynienia ,tak jak napisał kolega Trigojunior  fiatowski JTD to jeden z najlepszych diesli absolutnie bezproblemowy jedyne co pada to przepływomierz który jest akurat - niemiecki - Bosch .
Miałem kolejno 3 Alfy 146 , 156 i 156 po lifcie i żadnych problemów z silnikami a robiłem nimi masę kilometrów.

Kocour:
Koledzy, prosze o powrot do tematu  :D! Zapyytam, czy ktos probowal zapiac jakis magic-box do swojego X-type'a? Jest tego sporo na rynku wiec trudno uwierzyc zeby z JAGiem nikt nie zaeksperymentowal. Znalazlem ostatnio stronke firmy V-tech mieszczacej sie w Krakowie, maja naprawde fajnie zrobiona stronke i wydaja sie byc nastawieni prorynkowo. Czy ktos ma z nimi jakies doswiadczenia? W strefie niemieckojezycznej taki power box to cena od 450EUR-1000EUR. Firmy oferujace drozsze urzadzenia daja dwutygodniowy trial, zeby przetestowac pudelko. :-tylko

Konradop:
Hej,
ja nie mam doświadczenia z boxem w X-Typie, ale kolega od ok 1,5 roku uzywa boxa właśnie z V techa w mondeo III 2.0 TDCI więc to ten sam silnik i jest bardzo zadowolony.
Auto zdecydowanie zyskało na przyspieszeniu a zwłaszcza na elastycznosci na wyższych biegach. Spalanie wbrew pozorom przy takiej samej jezdzie jak wczesniej twierdzi ze spadło o ok 0,5 - 1l / 100km.
 Żadnych problemów z silnikiem ani z przeniesieniem napędu nie było. Nie dymi na czarno (znaczy puści dymka ale jak go ciśnie na maksa , ale wlasciwie to każdy diesel wtedy puszcza dymka...)
Ja osobiście dośc dawno temu miałem BMW 325 TDSa z chipem od Goduli i byłem tez baaardzo zadowolony, po chipie całkiem inne auto.

Kocour:
Wielkie dzieki za konkretna odpowiedz, przy najblizszej okazji sprobuje podjechac do tego V-techa i posluczac co maja do powiedzenia, jakie warunki, jakie osiagi itd.. Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej