Dział Techniczny > XK8/R (1996 - 2006, jako x100), XK (2007 - 2015 jako x150)

Komunikat MOTOR LEIZTUNG BEGRENZ

(1/2) > >>

wini:
Witam serdecznie posiadam Jaguara XKR z 1999r grudzień.
Jaguar zaczą pracować w trybie awaryjnym,ograniczył moc silnika.Komunikat palił się cały czas. Pierwsza diagnoza była uszkodzona cewka, została wymieniona na nową  reset komputera i ok przez jakieś 2 miesiące był spokuj. Autko postało przez okres zimowy w garzażu i problem powrócił. Myślałem że dostał  wilgoci i gdy się  rozgrzeje bedzie dobrze. Ale niema zanczenia czy auto jest zimnie czy rozgrzane komunikat jest nadal z tym wyjątkiem że teraz potrafi zniknąć i auto zaczyna pracowąć normalinie a po jakimś czasie znów nie działa, śiece oczywiście też nowe.   
Panowie mam pytanie co go może boleć i jak to wyleczyć.
 

moryc25:
Podłączyłeś się pod komputer?

wini:
Tak oczywiście dlatego pierwsza diagnoza była cewka, a  teraz  pokazywał na świece.

kogutki:
hej, i witamy na JaguarForumPoland, baw sie z nami dobrze.

Jakie kody dokladnie odczytales? Moze przy wymiane swiec nie zamontowales mu odpwiednie? wykrec swiecy
i zobacz jakie maja kolor. skasowales blad z komputera i wrocil? wymieniles jedna cewka czy wszystkie?

wini:
Może napisze od początku.
Auto kupiłem w czerwcu 2010r w niemczech, miało byc na chodzie ale niemiec rozładował akumulator i alarm zwariował wiec kupowałem w ciemno, a że byłem mocno nagrzany to go wziałem.  W Polsce Jaguar trafił do 1 elektryka i tam został uruchomiony wszystko było ok. Autko jeszcze trafiło odrazu do lakiernika czekało na rejestracje i w dzień odbioru pojawił się pierwszy raz tryb awaryjny początkowo mrugnął, zapalił sie na chwile i zgasł gdy następnie zapalił się na stałe. Kot tafił do innego elektryka ten podłączył do kompa i wykasował jakieś błędy i wyjechałem żeby na drugi dzień do niego wrócić. Kolejna diagnoza padła na cewke i odrazu wymieniliśmy świece.  Był spokój jakiś czas aż do zimy kiedy auto postało dłużej w garażu. Postanowiłem go odpalić a tu niespodzianka tryb awaryjny, myślałem że duża wilgotność i gdy auto rozgrzeje to będzie dobrze, ale nie jest. Z tą różnicą że teraz komunikat potrafi zniknąć i jakiś czas się niepali, po czym  znowu się zapala. Ostatnia diagnoza komputerowa stwierdziła że jedna świeca nie działa, świece zostały wykręcone i jedna była zalana reszta czysta, świeca osuszona i zamieniona z inną. Problem nie zniknął .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej