Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)
sonda lambda
filar12:
--- Cytat: dulot1970 w Maj 06, 2011, 18:06:38 pm ---Panowie :-help
wymieniłem juz 2 razy sonde lambda za katalizatorem i check zapala sie po kilku kilometrach...
co moze byc przyczyna? na kompie wyswietla bład P1647 (Linear 02 sensor control chip bank2) a wiec sonda za katalizatorem z przodu auta czy ktos sie spotkał z takim problemem...
--- Koniec cytatu ---
Wydech szczelny?? A jak ma się sprawa kata??
Jakie korekcję na bankach pokazuje??(może któryś wtrysk podlewa)
dulot1970:
niemam LPG...sprawdzali w serwisie JLR w Łodzi i powiedzieli że sonda lambda tylko nie wiedzieli która? :-hehe dobre co :-thumpdown
filar12:
Kolego to ty masz jakąś super wersję x-typa na gaźnikach??
Każdy wtryskiwacz może się zaciąć,przyciąć zatrzeć czy to lpg (choć prawidłowo nazywamy elektrozawór) czy pb lub on.
pozdro
igus:
Witam!
Czy koledze dulotowi udało się rozwiązać ten problem? Bo niestety po odbyciu trasy Warszawa-Hel i nazad mojemu kotkowi również zaświeciło się check engine, błędy odczytane to P1000 i P1647, więc tak jakby te same. Wymieniłem już 2 sondy, ale problem cały czas powraca - po usunięciu błędów check engine zapala się po jakimś czasie. Teraz na dodatek pojawił się jeszcze większy problem, a mianowicie razem z check engine zaświecił się komunikat "cruise not avaliable", pomigała żółta lampka i kotek nie kręcił się powyżej 3krpm. Nie wiem czy te dwa incydenty są jakoś ze sobą powiązane (mówie o sondach i cruise not avaliable) i szczerze powiem że nie wiem co dalej robić. Dodam, że sprawdziłem emisję spalin w stacji kontroli i wszystkie parametry były zdecydowanie poniżej normy. Mam nadzieje, że ktoś już rozwiązał ten problem i wie co dalej robić, bo o dobrą diagnozę w warszawie naprawdę ciężko.
Pozdrawiam,
igus
zadek07:
--- Cytat: igus w Czerwiec 08, 2011, 09:12:57 am ---Witam!
Czy koledze dulotowi udało się rozwiązać ten problem? Bo niestety po odbyciu trasy Warszawa-Hel i nazad mojemu kotkowi również zaświeciło się check engine, błędy odczytane to P1000 i P1647, więc tak jakby te same. Wymieniłem już 2 sondy, ale problem cały czas powraca - po usunięciu błędów check engine zapala się po jakimś czasie. Teraz na dodatek pojawił się jeszcze większy problem, a mianowicie razem z check engine zaświecił się komunikat "cruise not avaliable", pomigała żółta lampka i kotek nie kręcił się powyżej 3krpm. Nie wiem czy te dwa incydenty są jakoś ze sobą powiązane (mówie o sondach i cruise not avaliable) i szczerze powiem że nie wiem co dalej robić. Dodam, że sprawdziłem emisję spalin w stacji kontroli i wszystkie parametry były zdecydowanie poniżej normy. Mam nadzieje, że ktoś już rozwiązał ten problem i wie co dalej robić, bo o dobrą diagnozę w warszawie naprawdę ciężko.
Pozdrawiam,
igus
--- Koniec cytatu ---
A masz LPG ?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej