Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

ogrzewanie i klimatyzacja

<< < (2/2)

Angus73:
Cześć, mamy te same problemy. Jeśli chodzi o to, że leci cały czas gorące powietrze, to potwierdzam, że najprawdopodobniej masz popsuty zaworek nagrzewnicy zaraz pod maską, tuż przed przednią szybą. Ja miałem to samo i wymieniłem za grosze tymczasowo na przestawiany ręcznie. Działa bez zarzutu, ale trzeba go ręcznie otwierać lub zamykać w zależności od tego czy ma grzać czy nie. Prosta i skuteczna metoda. Na szczęście obecnie czekam już na właściwy i będzie wymieniony. Co do klimy to mam prośbę do Ciebie i wszystkich. Jeśli ktoś zna taki warsztat w okolicach Wawy, który sobie poradzi z wymianą tych elementów żeby używać aktualnego czynnika to będę wdzieczny za info gdzie jest taki fachowiec. Obecnie mam auto w JagCarze, sądzicie, że tam dadzą radę?
Pozdrawiam,

adas69:
witam i dzieki za odp. co do warsztatu ktory sie by tym zajal to nie pomoge, jestem z pomorza. A powiedzcie mi prosze jak stwierdzic cz to wlasnie ten zaworek jest padniety? jak to sprawdzic?
pozdrawiam

pix:
Witam - no wslasnie dalismy Ci odpowiedz - kiedy latem grzeje a zima nawet moze chlodzic, czyli przy ustawieniu prawego pokretla na auto, system nie reaguje na ustawienie temp. lewym pokretlem - trzeba mu pomoc manualnie dzwignia przy samym zaworze.    Pozdrawiam  pix         

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej