Dział Techniczny > Technika ogólna, Literatura

Fabryczna grubość lakieru w Jaguarach

(1/2) > >>

Sonix:
Witam.
Czy ktoś może potwierdzić jaka jest fabryczna grubość powłoki lakierniczej w Jaguarze? (Głownie interesuje mnie x-type)

Z tego co się dowiedziałem jest to:

 Jaguar - powłoka lakiernicza w ok. 200-250um (fabryczna)

Co ogólnie jest bardzo dużo.. Nie wiedząc tego uznałbym ze był powtórnie malowany.

Ale czy ktoś może potwierdzić tą informacje?

Pozdrawiam

natas1:
Ja mam w swoim x-type mam grubość lakieru rzędu 130um ale zależy jak przyłożysz czujnik bo w niektórych miejscach nie dolega on prawidłowo i pokazuje 200um, wystarczy tylko lekko przesunąć i pokazuje normalnie czyli u mnie 130um. Pozdrawiam

Choina:
Myślę że 200-250 to już drugi lakier. W moim XJ jest poniżej 100.

Sonix:
No własnie,
A na bez-wypadkowe.net
Pisze tak..:


--- Cytuj ---Alfa Romeo - ok. 120-150um (fabrycznie dopuszcza się powtórne lakierowanie, do ok. 200um)
BMW - w zależności od modelu (niższe) ok. 110-130um, wyższe modele ok. 160-190um
Citroen - niższe modele w ok. 110-130um, wyższe w ok. 170um
Dodge - powłoka lakiernicza w ok. 170-200um (fabryczna)
Fiat - w ok. 100-130um (dopuszcza się powtórne lakierowanie elementów do 250um)
Ford - niższe modele w ok. 80-110um, wyższe ok. 130-170um
Honda - w ok. 90-130um (w zależności od modelu)
Jaguar - powłoka lakiernicza w ok. 200-250um (fabryczna)
Mazda - ok. 90-130um
Opel - tak samo jak Ford
Peugeot - ok. 120-150um
Saab - ok. 120-150um
Toyota - tak samo jak Honda
Volvo - ok.130-160um
VW - w zależności od modelu ok. 100-120um, 130-160um

Często też niektóre mierniki zawyżają trochę wskazania i dodają o ok. 30-40um na plus.
Do tego ważne jest, aby miernik przylegał odpowiednie równo, do fragmentu prostej blachy, bez żadnych zaokrągleń. Inne skazania będą też na zabrudzonej karoserii.
--- Koniec cytatu ---

Konradop:
hmm ja mam u siebie na niemalowanych elementach w granicach 140 ... a to co wiem ze malowane ma ok 180-200 (sprawdzałem każdy element na samochodzie w chyba 20 miejscach :D )

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej