Autor Wątek: Wersja USA  (Przeczytany 12322 razy)

vanMax

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 10, 2011, 20:22:27 pm »
wersja US jest przeważnie lepiej wyposażona !
skóra, drewno w standardzie...
posiada przełącznik mil/km, F/C itp
co do problemów zgazowania to nie zgadzam sie poieważ KAŻDE AUTO NA GAZIE TO PROFANACJA POJAZDU !
coś za coś, a z pustego to i Salomon nie naleje...

Rob_W

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 10, 2011, 21:26:34 pm »
za tani ;) i slabo wyposazony.. ksenony to zwykle hidy.. model 04 a stara kierownica..bez navi dalem za swojego troszke wiecej a mam lepiej wyposazony diesel i mlodszy.. ja bym jeszcze poszukal dalej.. :-tylko

Nie jest zły, a kierownica jest ok - nowe były od 01.2005 :)

Artur G.

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 11, 2011, 09:08:46 am »
Wspominałem, że  przełącznik mile/km i  to  zarówno  w komputerze  pokładowym  jak i  na  konsoli środkowej.  to  są  i u mnie   kupionym  w salonie w PL.
 Co do  DSC -  to jest kontrola  trakcji, w obu brak jest  włącznika/wyłącznika  tego systemu (pomiędzy  fotelami,  w   pokazanych  są miejsca  na  monety,  co  za  tym idzie  wg mnie nie mają kontroli. trakcji.)
Mam instrukcję po PL i  tam jest napisane, DSC- jeśli  samochód  jest  w  nie wyposażony.  czyli nie wszystkie to miały.
Oczywiście  brak  nie dyskwalifikuje  samochodu ...

Rob_W

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 11, 2011, 10:00:43 am »
Poza wersją Sport (i może Sovereign) DSC było zawsze jako opcja - poza tym dobrze, że jest ten przełącznik - zawsze można to wyłączyć i wtedy na śniegu jest 2x więcej frajdy :)

zadek07

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 11, 2011, 16:19:43 pm »
Nie wszystkie Sport-y mialy DSC ja mam anglika w wersji sport bez DSC

pah

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2011, 21:49:31 pm »
brak regulacji ustawienia świateł w kabinie - w US świeca prosto i nie przestrawia ich się... czyli można oślepiać he he

Rob_W

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 16, 2011, 11:14:39 am »
brak regulacji ustawienia świateł w kabinie - w US świeca prosto i nie przestrawia ich się... czyli można oślepiać he he

Da się przestawić - temu służy blaszka za żarówką :) U mnie bez problemów dało się przestawić :)

pah

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 16, 2011, 14:48:57 pm »
tak, tak, ale nie ma regulacji z kabiny, więc jak obciążysz tył to podniesiesz kierunek świecenia bez możliwości opuszczenia, choć szczerze przy tym zawieszemniu nie udało mi się jeszcze tak go obciążyć

Exstream

  • Gość
Odp: Wersja USA
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 19, 2011, 11:48:13 am »
Regulacja występuje tylko w wersji standardowych halogenów. Przy ksenonach są czujniki poziomujące (w zawieszeniu), i komputer ustawia wysokość świateł. Powinny być wtedy również spryskiwacze.
Niestety, aby zaoszczędzić na naprawie wstawiane są po stłuczce halogeny zamiast ksenonów i zderzak bez spryskiwaczy. Czujniki są wymontowywane, ale nikt już nie zakłada przełącznika z regulacją świateł.
Taka historia przydarzyła się mojemu kotkowi  :-cry