Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Co Was najbardziej wkurza w x-typach ?

<< < (40/64) > >>

bosniak:

--- Cytat: Brymek w Listopad 14, 2013, 17:20:03 pm ---to prawdziwy karbon? :o

--- Koniec cytatu ---

Taka fabryczna wersja  :-trudno ;)

eMWuGSM:

--- Cytat: bosniak w Listopad 13, 2013, 20:00:15 pm ---
--- Cytat: eMWuGSM w Listopad 12, 2013, 09:02:17 am ---
- osobliwe wtyczki do osprzętu, np. do pompki spryskiwaczy od lamp, pompka jak Audi A4, ale wtyk do niczego innego, koszt pompki oryginalnej - HELLA - do jaga 700zł, do audi 240zł, zaminnik do audi 60zł...

--- Koniec cytatu ---

Utnij wtyczkę Audi i przylutuj Jaguar, bedziesz miał za 60 zł
--- Koniec cytatu ---
Tylko po co?
Wiem, 5 minut roboty, nie problem, ale:
HELLA (producent pompki oryginalnej,o tych samych parametrach i wyglądzie, dla Audi i Jaguara) sprzedaje pompkę do VAG za 230zł pod referencją swoją, zamienną z indeksem VAG, a ma zablokowaną referencję dla jaguarowskiej, pompka dostępna tylko w ASO, cena niemal trzykrotnie wyższa marża za napis Jaguar i przekombinowaną wtyczkę, podczas gdy "wnętrzności" są te same. To jest perfidne żerowanie na klientach. Tak samo z wieloma referencjami z układu hamulcowego. Np. pompa ABS/ESP ma numery Jaguar 4X43-xxxxx-xx i BOSCH 0 xxx xxx xxx, ale referencja Boschowska jest odrzucana w ESITronic'u.

A jeśli chodzi o zamiennik pompki TOPRAN'a (HansPris) 60zł, ale jakość wątpliwa.

Jak ktoś zna Mondeo MKIII i X-Type, to wie gdzie w Mondeo jest odpowiednia przejściówka z danych wtyczek, że pompka VAG siada p'n'p do Jaguara.


--- Cytat: bosniak w Listopad 13, 2013, 20:00:15 pm ---
--- Cytat: eMWuGSM w Listopad 12, 2013, 09:02:17 am ---
- tandatne drewno na konsoli


--- Koniec cytatu ---

trzeba było kupić jak ja z karbonem, zresztą z tandetnym drewnem akurat to ma 90% marek na świecie  :-yipee

--- Koniec cytatu ---
Ale aż tak bezczelnej tandaty nie widziałem w żadnym innym aucie.
Zapewne zmienię to na wstawki z czarnym lakierem fortepianowy z czasem, bo cala konsola sobie leży i czeka, jakkolwiek ze strony producenta taka "wpadka" w segmencie premium nie powinna mieć miejsca.

Jeszcze co do wkurzających rzeczy:
- brak możliwości wyłączenia lampki w konsoli środkowej (oświetlenia wnętrza) na stałe. Po wyłączeniu zaplonu zapala się i pali się długi czas, chyba, że się zamknie drzwi od środka. Głupota. Nawet w Mondeo da się to wyłączyć.
- nieprzemyślane rozwiązanie w kombi jeśli chodzi o piankę w bagażniku. Nie można zmieścić pelnowymiarowego koła zapasowego bo ucho do holowania i trójkąt będą latać po bagażniku.
- brak miejsca do bezproblemowej wymiany żarówek reflektorów przednich, szczególnie kierunkowskazy.

Choina:

--- Cytat: eMWuGSM w Listopad 15, 2013, 00:06:31 am ---Ale aż tak bezczelnej tandaty nie widziałem w żadnym innym aucie.

--- Koniec cytatu ---
Nie przesadzaj. W iksie, najtańszym Jaguarze przynajmniej jest prawdziwe drewno. W topowej Hondzie Legend, Audi A8 jest folia.

eMWuGSM:

--- Cytat: Choina w Listopad 15, 2013, 14:01:42 pm ---
--- Cytat: eMWuGSM w Listopad 15, 2013, 00:06:31 am ---Ale aż tak bezczelnej tandaty nie widziałem w żadnym innym aucie.

--- Koniec cytatu ---
Nie przesadzaj. W iksie, najtańszym Jaguarze przynajmniej jest prawdziwe drewno. W topowej Hondzie Legend, Audi A8 jest folia.

--- Koniec cytatu ---
Takiej samej jakości drewno jak w Roverze 400 / 45.
W poliftowym jagu to drewno chociaż jakoś wygląda, ale przed ostatnim liftem to jest naprawdę okropne.

Choina:
Po ostatnim lifcie są inne drewna bo się trend zmienił w motoryzacji. Zawsze możesz podjechać do jakiegoś stolarza i wybrać sobie fornir jak chcesz. Co do Rovera nie widziałem, nie macałem, ale raczej drewna w tej klasie nie zobaczysz.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej