Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Co Was najbardziej wkurza w x-typach ?

<< < (25/64) > >>

pablo:
owszem ale przedewszystkim jest na podlodze Touarega

Artur G.:
Ciągnąc temat dalej  to  - KOROZJA  !!!
Nie  mogę zrozumieć, nie  mogę wybaczyć, nie  przyjmowałem do wiadomości  ale ...
mojego x-a dopadła  korozja.
Wyobraźcie sobie, że  wszedłem  pod spód (po tym jak  podnosiłem podnośnikiem oryginalnym  celem zamiany kół na zimowe i wszystko  trzeszczało).
Oczyściłem  podproża (tak to chyba trzeba nazwać)  i są tam spore dziury, i to po obu  stronach (lewa strona  gorsza. Mówię tu o tylnej części - przed tylnymi kołami. ogólnie całe  progi  są do naprawy.
ponadto tylne  błotniki,  wyszły parchle (cz jak   o nazwać) takie  bąble.
Samochód  2003r. 202.000 przebiegu (z czego 80% to trasy Lubartów -W-wa mojego poprzednika, pana prezesa jednej z firm. Domniemuję, raczej jestem pewien że  to  sól z  trasy tak go  zeżarła.
Mechanicznie  samochód idealny wręcz,  ale  to rdza. Tragedia jak na  9 latka.
Przez najbliższe 2 miesiące  jestem poza domem ale chyba  po nowym roku do  blacharza ...
Czy Wy tez macie  problemy z korozją, czy tylko    to mój przypadek?

Godan:
Mam X  z napędem na 4, super silnik 2,5  z 2001 i zero rdzy ...ale 2 razy zmieniałem sprzęgło oraz dwa akumulatory, pompę wspomagania, przednie tarcze, klocki, nowy kluczyk . Poprostu każda fura coś ma. Chyba najgorzej będzie czuł się gość który weznie coś nowego z salonu i wtedy się zacznie !  Fakt wolę to co mam niż rdze :-K Pozdrawiam

Wymieniłem w 4 roku eksploatacji w 11 letnim X-Type 2.5 napęd na 4 koła drugi raz sprzęgło   >:D oraz tarcze przód i klocki przód (wszystko MONDEO) i wysprzęglik.Wszystko dobrych firm, a wysprzęglik Jaguara. Nie jeżdzę jak wariat :) ale jeżdzę zimą bez względu na warunki atmosferyczne. Koszt naprawy jeżeli to was interesuje to 2600 :-super poprzednio 3000 :-cla Wydaje mi się że taka naprawa z cześciami to cena korzystna w końcu to hehehe Jaguar :-tylko

franiux:
Auta te są źle zabezpieczone antykorozyjnie, mnie czeka naprawa progów z przodu ale S-Type 100kkm przebiegu bo pod ładną plastikową listwą jest rdza. Tylne nadkola właśnie w naprawie. Przód zrobie po zimie. Technicznie auto jak nówka.
Dla porównania mam 13 letniego peugeota 406 z przebiegiem oryginalnym 280kkm użytkowanego na naszych słonych drogach i proszę zgadnąć - ZERO jakiejkolwiek rdzy i nie jest to przypadek odosobniony bo w firmie mamy 8 peugeotów niektóre po 400kkm przebiegu i na żadnym ani grama rdzy.
Niestety jest to pod względem korozji Ford i nic więcej. Też myślałem że auta które kosztowały 250-300tyś zł będą dobrze zabezpieczone.

Choina:
Nie wiem czy zauważyłeś, ale temat dotyczy X-Type'a, a nie S-Type.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej