No i tak to właśnie wygląda... jedne dobrze poinformowane źródła donoszą o planowaniu kompaktowego Jaguara i to jak się okazało przednionapędowego jednak a inne dobrze poinformowane nie ujmują go nawet na swojej "rozpisce". Faktem jest jednak, że kompakt to kwestia nierozstrzygnięta i chyba bardziej chodzi o przymiarki.
Dziwi mnie jedynie późna data crossovera bo to ma być jak rozumiem ten zapowiadany terenowy Jaguar. Dziwi mnie bo skoro cała technika plus płyta podwoziowa będzie z Range Rovera to ja bym się go spodziewał w drugiej połowie 2012 a nie dopiero w 2014. Podobnie XJ Coupe powinien się pojawić dużo wcześniej, powiedzmy w 2013/2014 czyli przed połową 8 letniego cyklu sedana. Nie bardzo widzę sens premiery XJ Coupe na rok przed premierą nowej generacji XJ-ta. Chyba że... to miałoby być Coupe już na na podstawie przyszłej generacji XJ, która pojawiłaby się rok później -to miałoby sens. "XJ-C" byłby wówczas takim "vorlaeufer" nowej generacji XJ-ta.
Ogólnie "rozpiska" zgadza się ze wcześniejszymi doniesieniami. Uważam, że XF Coupe jest o tyle zbędny, że ma się pojawić XE. Samochód o innym co prawda charakterze, bardziej sportowy (nowe wcielenie E-Type Serii1) niż Coupe będące odmianą sedana ale jednak podobnej klasy i z podobnej półki cenowej. Biorąc pod uwagę konkurencję niemiecką jest jak najbardziej i miejsce na takiego XF-a coupe ale... to kosztuje.