Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)
Ozdobne nakładki na śruby w kołach
rodger:
No i jest jeszcze kilka rzeczy o których należy pamiętać przy tych nakrętkach:
1) pod żadnym pozorem nie pozwalać odkręcać kluczem udarowym
2) za każdym razem smarować smarem miedzianym nakrętki w środku
3) kupić własny nasadowy klucz i wręczać go wulkanizatorowi (zwykle maja wyrobione i to oni niszczą te nakładki).
4) jak już się zepsuje to można kupić po 10PLN u Forda (fordowskie są na zdjęciach powyżej :))
jarek-jerryjag:
macie racje ale mamy auto angileskie ! ser 3 była projektowana przez anglików !
czyli mamy nie mm tylko cale klucz w tym jaguarze to 7/8 incza i !
to ze sie rusza przykrywka nakretki to normalne 9 w tym wypadku riobili nerdzewki -nakładki !
( trochę sie zastanawiam (ktory rok twojego auta) !
muszę to sprawdzić bo myslalem ze nierdzewne nakładki wyszly trochę pózniej .
wiem ze jestem zboczony do Jaguarow w USA ale zawsze ktoś jest chory na coś ! :-hehe
rodger:
Poczciwy Ford produkuje takie nakrętki w systemie metrycznym na Europę i calowym US. No chyba że Jag ma jakiś nietypowy gwint o którym nie wiem.
moryc25:
--- Cytat: jarek-jerryjag w Luty 19, 2011, 09:29:01 am --- macie racje ale mamy auto angileskie ! ser 3 była projektowana przez anglików !
czyli mamy nie mm tylko cale klucz w tym jaguarze to 7/8 incza i !
to ze sie rusza przykrywka nakretki to normalne 9 w tym wypadku riobili nerdzewki -nakładki !
( trochę sie zastanawiam (ktory rok twojego auta) !
muszę to sprawdzić bo myslalem ze nierdzewne nakładki wyszly trochę pózniej .
wiem ze jestem zboczony do Jaguarow w USA ale zawsze ktoś jest chory na coś ! :-hehe
--- Koniec cytatu ---
Nakrętka jest taka sama w XJS, Ser III, Xj40, X300, X308 i chyba XK8 na normalny klucz do kół (22)
Nawigacja
Idź do wersji pełnej