Dział Techniczny > XJ Seria I do III (1968-92)

Ozdobne nakładki na śruby w kołach

<< < (3/3)

rodger:
No i jest jeszcze kilka rzeczy o których należy pamiętać przy tych nakrętkach:
1) pod żadnym pozorem nie pozwalać odkręcać kluczem udarowym
2) za każdym razem smarować smarem miedzianym nakrętki w środku
3) kupić własny nasadowy klucz i wręczać go wulkanizatorowi (zwykle maja wyrobione i to oni niszczą te nakładki).
4) jak już się zepsuje to można kupić po 10PLN u Forda (fordowskie są na zdjęciach powyżej :))

jarek-jerryjag:
 macie racje ale mamy auto angileskie ! ser 3 była projektowana przez anglików !
 czyli mamy nie mm tylko cale  klucz w tym jaguarze to 7/8 incza i !
 to ze sie rusza przykrywka nakretki to normalne 9 w tym wypadku riobili nerdzewki -nakładki !
 ( trochę sie zastanawiam (ktory rok twojego  auta) !
 muszę to sprawdzić bo  myslalem ze nierdzewne nakładki wyszly trochę pózniej .
 wiem ze jestem zboczony do Jaguarow w USA ale zawsze ktoś jest chory na coś ! :-hehe

rodger:
Poczciwy Ford produkuje takie nakrętki w systemie metrycznym na Europę i calowym US. No chyba że Jag ma jakiś nietypowy gwint o którym nie wiem.

moryc25:

--- Cytat: jarek-jerryjag w Luty 19, 2011, 09:29:01 am --- macie racje ale mamy auto angileskie ! ser 3 była projektowana przez anglików !
 czyli mamy nie mm tylko cale  klucz w tym jaguarze to 7/8 incza i !
 to ze sie rusza przykrywka nakretki to normalne 9 w tym wypadku riobili nerdzewki -nakładki !
 ( trochę sie zastanawiam (ktory rok twojego  auta) !
 muszę to sprawdzić bo  myslalem ze nierdzewne nakładki wyszly trochę pózniej .
 wiem ze jestem zboczony do Jaguarow w USA ale zawsze ktoś jest chory na coś ! :-hehe

--- Koniec cytatu ---

Nakrętka jest taka sama w XJS, Ser III, Xj40, X300, X308 i chyba XK8 na normalny klucz do kół (22)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej