Dział Techniczny > X-TYPE (2001-2010)

Programy do diagniostyki X-Type przez ELM327

<< < (24/34) > >>

Jedrzej:
Vehicle speed sensor. Czujnik prędkości pojazdu.

Niunia:

--- Cytat: Jedrzej w Grudzień 10, 2015, 21:24:38 pm ---Niunia, z całym szacunkiem, masz auto w genialnym stanie, zostaw go w spokoju, poleruj, codziennie, czyść odkurzaj, woskuj, jeździj nim nawet bez sensu, tylko nie psuj go chcąc znaleźć usterki. my się użeramy z naszymi "poprzejściowymi" bo musimy...  Powinieneś czas i energię spożytkować na odrestaurowaniu jakiegoś auta, lub motocykla. Z taką dbałością o szczegóły i pietyzmem, owoc Twojej pracy był by na poziomie najwyższym, wręcz kolekcjonerskim, we właściwym tego słowa znaczeniu.

--- Koniec cytatu ---

Masz racje - ale ja lubie sam zrobic cos - co jest w granicach moich mozliwosci.
Jestem ostrozny - jak czegos nie wiem - to pytam.

A wszystko zaczelo sie wiele lat temu, kiedy to udalo mi sie wymienic kauczukowa membrane w gazniku Zenith-Stromberg mojego owczesnego volva 242.
Polozylem ten wymontowany gaznik w kuchni na stole - jak kurczaka i wymiane zrobilem.

Jesli robie cos przy moim kocie - to tylko z ciekawosci...zeby go lepiej poznac.
Taka prawda    :-tylko

Jedrzej:
więc szukaj volvo P 1800. hahahaha!

Niunia:

--- Cytat: niunia w Grudzień 10, 2015, 21:15:41 pm ---Wielkie dzieki kolego Driv3rrr - tak zrobie jutro.
Chcialbym jeszcze tylko wiedziec co oznaczaja te skroty i wartosci ktore sa przy nich podane.
Z czystej ciekawosci - ten scaner jest prosty - ale dziala z jagiem i daje podstawowe informacje.

Jutro tez sprawdze czy dziala on rowniez z Nissan Primera mojej zony... :-thank

--- Koniec cytatu ---

Melduje ze pomaranczowa kontrolka rzekomej nieprawidlowosci silnika zniknela samorzutnie.
Wiec to jak pisales, zalaczenie skaner powoduje czasowe zapalenie tej kointrolki.

Smuce sie wielce bo nikt z kumatych doglebniej diagnostyke nie raczyl wytlumaczyc skrotow i ich znaczenia ktore podalem w jednym z poprzednich moich postow.

W angielskiej instrukcji wyczytalem ze informacje w "zamrozonych ramkach" sluza do
zlokalizowania nieprawidlowosci w kocie.

No dobra... ale   t rzeba znac co oznaczaja te skroty.

W konkluzji - moj kociak jest OK.    Alleluja i do przodu!    :-tylko



voitec:

--- Cytat: niunia w Grudzień 14, 2015, 23:09:32 pm ---
--- Cytat: niunia w Grudzień 10, 2015, 21:15:41 pm ---Wielkie dzieki kolego Driv3rrr - tak zrobie jutro.
Chcialbym jeszcze tylko wiedziec co oznaczaja te skroty i wartosci ktore sa przy nich podane.
Z czystej ciekawosci - ten scaner jest prosty - ale dziala z jagiem i daje podstawowe informacje.

Jutro tez sprawdze czy dziala on rowniez z Nissan Primera mojej zony... :-thank

--- Koniec cytatu ---

Melduje ze pomaranczowa kontrolka rzekomej nieprawidlowosci silnika zniknela samorzutnie.
Wiec to jak pisales, zalaczenie skaner powoduje czasowe zapalenie tej kointrolki.

Smuce sie wielce bo nikt z kumatych doglebniej diagnostyke nie raczyl wytlumaczyc skrotow i ich znaczenia ktore podalem w jednym z poprzednich moich postow.

W angielskiej instrukcji wyczytalem ze informacje w "zamrozonych ramkach" sluza do
zlokalizowania nieprawidlowosci w kocie.

No dobra... ale   t rzeba znac co oznaczaja te skroty.

W konkluzji - moj kociak jest OK.    Alleluja i do przodu!    :-tylko





--- Koniec cytatu ---

DICFRZF           P1642 - to pewnie oznacza, z którym błędem zamrożona ramka jest powiązana
FUELSYS1               CL - w jakim trybie działa bank 1 - CL - closed loop (koryguje na podstawie sond) - OL - open loop - bez korekt
FUELSYS2               CL - j.w.
LOAD...PCT(%)     17,6 - wliczone obciążenie silnila
ETC (C)                  78 - engine temperature coolant - temp silnika
SHRTFTI (%)          5.5 - krótkoterminowa korekta (na podstawie sond)
LONGFTI (%)          4.7 - długoterminowa korekta
SHRTFTI (%)           4.7 - jw - drugi bank
LONGFT2(%)           2.3 - jw - drugi bank
MAP ( kPa )              40 - wartość podciśnienia w kolektorze
RPM (/min )            730 - obroty silnika
Vss ( km/h)                0 - prędkość pojazdu
IAT (C )                     31 - temperatura powietrza w dolocie
MAF (g/s )                 3.28 - wartość powietrza przepływającego przez przepływomierz
TP ( % )                     0.0 - throttle position - położenie przepustnicy

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej